خبرهای داغ:
وزیر فرهنگ دولت دهم گفت: تفکر سازشگری در دنیا شکست خورده است و مردم باور کرده‌اند که مذاکره راه حل برون رفت از مشکلات نیست.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۲۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم روز گذشته در جمع دانشجویان شرکت کننده در دوره‌ منطقه‌ای شهید دیالمه در مشهد گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و گاهی با یاس و نا امیدی مواجه می‌شویم؛ این یاس و نا امیدی بعضا حتی در بین قشر انقلابی هم دیده می‌شود.

حسینی افزود: امروز نیاز است مروری بر دستاورد‌های زیادی که در سال‌های اخیر به دست آوردیم، کنیم .باید توجه کنیم که انقلاب ما به مناطق مختلف دنیا صادر شده است، سوریه، عراق، یمن، لبنان و دیگر مناطق جهان را بررسی کنید و ببینید فرهنگ انقلاب اسلامی ایران چگونه صادر شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم به تلاش‌های آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکا تمام تلاش خود را کرده که مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد، اما می‌بینیم که موفق نمی‌شود و دائما نقشه هایش نقش بر آب می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما ما احساس ناتوانی نمی‌کنیم. قطعا قشر انقلابی می‌تواند مشکلات را حل کند.  تفکر سازشگری در دنیا شکست خورده است و مردم باور کرده اند که مذاکره راه حل برون رفت از مشکلات نیست.

حسینی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی امروز به جان هم افتاده اند و جریان غیرانقلابی در داخل کشور هم، با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است و با این همه تجهیزات عملا شکست خورده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم به نقش جوانان انقلابی اشاره کرد و گفت: جوانان نخبه انقلابی بایستی بنشینند و منطقی بحث کنند و برای مشکلات کشور راه حل ارائه دهند؛ امروز بیشترین امید مقام معظم رهبری به شما جوانان عزیز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها