خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: دستگاه قضا به محض اطلاع از اتفاقات روی داده ورود پیدا کرده و در این راستا مدیر و معاون مدرسه و فردی که مرتکب این عمل شده است را بازداشت نموده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۳۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اتفاقات شب گذشته(شب چهارشنبه) در یک دبیرستان دخترانه در تاکستان اظهار کرد: قطعا در گذشته تلاش لازم را انجام ندادیم و غفلتی شده که برخی از شرایط پیش امده بازتاب همین مسئله است.
وی ادامه داد: جا دارد بدانیم که دشمن جنگ اقتصادی را از ابتدای انقلاب آغاز کرده بود و شمشیر کشیده و با اهداف و شعارهای مختلف در جهت ایجاد اخلال در امنیت کشور قدم برمی دارد.
کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود
رییس کل دادگستری استان قزوین تبیین کرد: بعضی ها خواستند از این آب گل الود ماهی بگیرند و در حال بررسی مسببین ناهنجاری ها هستیم و کسانی که دچار مشکلی نیستند قطعا از مواهب و رحمت انقلاب اسلامی بهره مند می شوند
وی ابراز کرد: در راستای مشکلات اقتصادی جهت رفع بخشی باید قوانین بانک ها و‌گمرک و حمل و نقل را به روز کنیم و مدیران هم باید نظارت درست داشته باشند و ‌انتخاب مدیران باید از بین افراد متعهد و دلسوز باشد و‌مردم ‌هم قدری حوصله کنند
خونگیری مشکوک در مدرسه دخترانه ای در تاکستان:
حجت الاسلام قدرتی ابراز کرد: مدیر، معاون و مسوولان آموزش پرورش تاکستانباد به علت رخ دادن این اتفاق پاسخگو باشند.
وی یادآور شد: دستگاه قضا به محض اطلاع از اتفاقات روی داده ورود پیدا کرده و در این راستا مدیر و معاون مدرسه و فردی که مرتکب این عمل شده است را بازداشت نموده.
قدرتی ابراز کرد: همچنین مسوولان شهرستانی در جمع خانواده ها حضور یافته اند و تا این لحظه با ازمایشان انجام شده انها خیال آنها را از بابت عدم انتقال بیماری راحت نموده اند.
این مسئول یادآور شد: باید مدیران آموزشی هوشیار باصند بدون هماهنگی
دستگاه قضا
از خانواده ها عذرخواهی می کند و هرکسی که در این‌مرکز و ورود داشته مورد

 

حجت الاسلام کرمی سرپرست دادستانی استان قزوین نیز در این مورد بیان کرد: غفلتی که توسط مدیر مدرسه اتفاق افتاده بدون اینکه مقدماتی را طی کند و فردی که از سوی مراجع معرفی نشده به دبیرستان دخترانه ورود می یابد و خود مجموعه مدرسه هم در این امر ورود یافته اند و مدیر و معاون ودو فرد خاطی هم در این رابطه دستگیر شدند.

وی ابراز کرد: بعد سلامت روان دانش آموزان‌و خانواده هابایو مورد نظر قرار بگرد و در بعد سلامت نیز آزماش های لازم برای بررسی تهدید های احتمالی انجام شده اس که تا این لحظه دلالتی بر انتقال بیماری های خطرناک به دست نیامده است.
کرمی مطرح کرد: مسوولان قضایی شهرستان در محل حضور یافتند و‌ در زمان حال موضوع درمان در اولویت است.
این مسوول گفت: دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی صادر شده و امروز برای این دانش اموزان واکسن مخصوص اجرا میشود برخورد قضایی با عامل آن نیز حتما صورت می گیرد.
وی در خصوص عامل این اتفاق گفت: هدف یک ماجراجویی توسط یک نوجوان هفده ساله بوده است که به وضعیت این اتفاق رسیدگی خواهد شد.
1010/ت30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها