خبرهای داغ:
بسیج سازندگی سپاه شهرستان آزادشهر اقدام به مرمت و بهسازی خانه برای جانباز معسر آقای سادین از هنرمندان ارزشمند و یادگاران هشت سال دفاع مقدس کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۴۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، بسیج سازندگی به منظور رسیدگی به جانبازان معسر که در شرایط نامناسبی زندگی می گذرانند راهکارهایی اندیشید تا فرصت خدمت به گنجینه های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را از دست ندهد به همین منظور تعمیر خانه که از ضروریات اولیه است در دستور کار قرار گرفت که درابتدا توسط گروه جهادی بسیجیان و سپس گروه جهادی پاسداران مشغول به فعالیت و خدمت رسانی شدند.

مرمت و بهسازی خانه برای جانباز دفاع مقدس+تصاویر

سروان پاسدار سید علی حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه آزادشهر در خصوص رسیدگی به جانبازان معسر اظهار داشت: کسانی که در شرایط ویژه هشت سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و توسط دشمن بعثی جانباز شده اند شایسته تقدیر و تجلیل همیشگی هستند.

وی افزود:اما مشاهده می شود در بعضی از موارد به جانبازان معسر که در امورات اولیه معیشتی خود دچار عسر و حرج هستند رسیدگی نمی شود و غفلت هایی در طول این سال ها شده است .به همین دلیل می بایست با شناسایی دقیق این عزیزان در شهرستان و اطلاع از نحوه گذران زندگی آنان خدماتی هر چند کوچک داشته باشیم تا فداکاری های آنان را بتوانیم جبران نماییم.

مرمت و بهسازی خانه برای جانباز دفاع مقدس+تصاویر

سید علی حسینی در ادامه به برنامه بسیج سازندگی شهرستان آزادشهر اشاره داشت و بیان نمود: بسیج سازندگی به منظور رسیدگی به جانبازان معسر که در شرایط نامناسبی زندگی می گذرانند راهکارهایی اندیشید تا فرصت خدمت به گنجینه های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را از دست ندهد به همین منظور مرمت خانه که از ضروریات اولیه است در دستور کار قرار گرفت که منزل جانباز بسیجی آقای سادین شروع این کار بود که توسط گروه جهادی بسیجیان و سپس گروه جهادی پاسداران عملیات عمرانی این منزل آغاز شد.

حسینی در پایان عنوان داشت: نقش حمایتی بسیج سازندگی در اقدامات اینچنینی می تواند کمکی هر چند کوچک به جانبازان معسر و عزیز شهرستان داشته باشد و انشاء ا... با بررسی مشکلات دیگر آنان بتوانیم گامی خالصانه در راستای تکریم یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها