خبرهای داغ:
شهردار همدان:

نباید اجازه داد فرهنگ ایثار و شهادت مغفول واقع شود

شهردار همدان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: نباید اجازه داد فرهنگ ایثار و شهادت مغفول واقع شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۴۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

نباید اجازه داد فرهنگ ایثار و شهادت مغفول واقع شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی امروز در بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان که با حضور دکترمحمدباقر قالیباف همراه بود با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: نباید اجازه داد فرهنگ ایثار و شهادت مغفول واقع شود.

وی توجه به مباحث فرهنگی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را ضروری دانست و عنوان کرد: باید در کنار مباحث عمرانی به مباحث جهاد و شهادت نیز توجه خاص داشت.

شهردار همدان با تشریح رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به جایگاه ویژه استان همدان در حوزه ایثار و شهادت پرداخت و بیان کرد: در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، اقداماتی در سطح شهر همچون نامگذاری محلات، نصب المان و عکس شهدا، کمک به یادواره‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی از راه‌اندازی کمیته ترویج فرهنگ جهاد و شهادت با هدف استفاده از نظرات پیشکسوتان جهاد و شهادت خبر داد و یادآور شد: این کمیته در راستای ارتقای فضای فرهنگی شهر راه‌اندازی شده است.

صوفی به وجود نام‌آوران و بزرگان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت استان اشاره و عنوان کرد: شهید «خوش‌لفظ» و سردار «حمید حسام» از بزرگان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت استان است که مورد توجه خاص مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش افتخارات استان همدان در حوزه جهاد و شهادت را به جامعه معرفی و فضا را معطر به بوی خوش شهدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار