خبرهای داغ:
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

وحدت ایران و عراق در دهان مثلت شوم استکبار زده است

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وحدت مردم و دولت‌های ایران و عراق در دهان مثلت شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع زده و داعش را به زباله‌دان انداخته است، این دستاورد نشان می‌دهد که وحدت مسلمانان می‌تواند ضربه‌های سنگین‌تری را نیز به دشمن وارد کند.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۹۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
وحدت ایران و عراق در دهان مثلت شوم استکبار زده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال چهارشنبه شب در نهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با عنوان «اربعین، نماد وحدت و عزت اسلامی» در سالن جلسات ساختمان جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست نخستین گردهمایی اساتید عراقی و ایرانی حوزه علمیه قم است، اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ میان فضلای حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه عراق دنبال می‌شود تا بتوانیم به شیوه مطلوب‌تری از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: از همه معاونت‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تشکر می‌کنم که ظرفیت‌های خود را در اختیار مجمع عمومی جامعه قرار دادند تا بتوانیم این نشست را برگزار کنیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اکنون مثلت شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع به خیال خودش نقشه‌های اساسی برای انهدام نظام اسلامی حاکم بر منطقه دارد که برخورد با یک برنامه بدون داشتن برنامه امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان به دنبال این هستند تا حلقه‌های وصل محبت، دوستی و وحدت میان امت‌های اسلامی را درهم بشکنند چراکه در مسیر اهداف خود جوامع اسلامی را مانع می‌دانند؛ جریاناتی هم که این روز‌ها علیه مسلمانان رقم می‌خورد با حضور فعال و ناپیدای این مثلث شوم است، ایجاد کردن گروهک تروریستی داعش و حمله به کشور‌های مظلوم با برنامه‌ریزی دقیق نیز توسط این مثلت شوم دنبال می‌شود.

فرخ‌فال یادآور شد: امروزه دشمن برای جایگزین کردن اسلام آمریکایی به جای اسلام حقیقی تلاش می‌کند، اما وحدت امت‌های اسلامی دشمن را رسوا کرده و تیزهوشی مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌داران معارف اسلام و اهل‌بیت (ع) مانع تحقق اهداف دشمن شده است.

وی از اربعین به‌عنوان نماد وحدت مسلمانان نام برد و گفت: وحدت مردم و دولت‌های ایران و عراق در دهان مثلت شوم صهیونیسم، استکبار و ارتجاع زده و داعش را به زباله‌دان انداخته است، این دستاورد نشان می‌دهد که وحدت مسلمانان می‌تواند ضربه‌های سنگین‌تری را نیز به دشمن وارد کند.
ارسال نظرات