خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع آب زیرزمینی استان محدود است و به همین دلیل وزارت نیرو برای توسعه فضای سبز در استان باید توجه ویژه‌ای به قم در زمینه تخصیص آب داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۰۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
وزارت نیرو در تخصیص آب به قم توجه ویژه داشته باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعت آب و برق استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم با اشاره به لزوم افزایش فضای سبز در استان قم اظهار کرد: با توجه به وضعیت گرمای هوای این استان، باید فضای سبز قم توسعه پیدا کند و این مساله اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: منابع آب زیرزمینی استان محدود است و به همین دلیل وزارت نیرو برای توسعه فضای سبز در استان باید توجه ویژه‌ای به قم در زمینه تخصیص آب داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه گردشگری بدون توجه به مساله فضای سبز ممکن نیست و به همین دلیل در هر جایی از استان قم که مجور تاسیسات گردشگری صادر می‌شود، باید به مساله فضای سبز و تامین آب موردنیاز برای این فضا نیز توجه لازم شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران استان قم حمایت‌های لازم را از بخش صنعت دارند و این مساله باید در بحث آب نیز تکرار شود و مدیران این استان عزم جدی را در بحث حمایت از بخش آب قم داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها