خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «همدانی» در دشمن‌شناسی خلأیی نداشت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از خصوصیات شهید «همدانی» مردمی بودن ایشان بود، گفت: همچنین از دیگر خصوصیات این شهید والامقام دشمن‌شناسی است که کوچکترین خلأیی در آن وجود نداشت.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۱۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

شهید «همدانی» در دشمن‌شناسی خلأیی نداشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در سومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» و در جمع خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین کشوری و لشکری، ضمن تسلیت حلول ماه صفر اظهار داشت: امروز در جای جای استان همدان هرکجا را نگاه می‌کنیم یادی از شهدا می‌بینیم.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات شهید «همدانی» مردمی بودن ایشان بود، گفت: همچنین از دیگر خصوصیات این شهید والامقام دشمن‌شناسی است که کوچکترین خلأیی در آن وجود نداشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه بیان کرد: وقتی سیر زندگی شهید «همدانی» را از ابتدا نگاه می‌کنیم مبارزه با طاغوت، حضور در جبهه دفاع مقدس، حضور در جنگ اقتصادی، حضور در مقابله فتنه سال ۸۸ و حضور در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) را در کارنامه خود داشت.

وی تصریح کرد: اگر امروز شهید «همدانی» بود قطع به یقین در این مسیری قرار می‎گرفت که مقام معظم رهبری فرمودند در ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود می‌شود و در مسیر نابودی اسرائیل می‌رفت.

سردار مجیدی با بیان اینکه شاید حلقه مفقوده دشمن‌شناسی بود، یادآور شد: باید در شناخت دشمن در تردید و دوراهی‌ها قرار نگیریم؛ امروز که ما رهبری حکیم و فرزانه داریم راه خیلی روشن است.

وی تاکید کرد: شهید «همدانی» این راه را بسیار زیبا پیدا کرد و بزرگ‌ترین خصوصیت این شهید والامقام، این بود که در دشمن‌شناسی تردید نکردند و در این ۴۰ سال در شناخت و انتخاب دشمن تردید نکرد و فرزندان این شهید بزرگوار نیز راه پدر را ادامه دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم بتوانیم راه انقلاب اسلامی را با اقتدار در زیر سایه رهبری ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات