مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

40سالگی انقلاب، دوران بلوغ و کمال / پیاده روی اربعین وحدت اقوام

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: اربعین یعنی بلوغ، رشد و کمال انقلاب. در منابع قرآنی و روایی‌ نیز از اربعین به عنوان مرحله بلوغ و شکوفایی یاد شده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۳۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی افزود: در انتصابات اخیر رهبر معظم انقلاب هم شاهد آن هستیم که عرصه‌های مهم و کلان مدیریتی به نسل جوان سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن توطئه‌چینی می‌کند که نتوانیم جشن چهل‌سالگی انقلاب را بگیریم اما غافل از آنکه نسل دهه‌های هفتاد امروز حماسه‌های بزرگی را می‌آفرینند. اگر نسل اول و دوم انقلاب جنگ را اداره کردند، نسل سوم و چهارم در راستای تمدن‌سازی انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: به کوری چشم دشمنان امسال جشن مردمی و مذهبی چهل سالگی انقلاب را پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم و هیئات مذهبی و کانون مداحان نیز باید برای این رویداد بزرگ مشارکت مردم را جلب کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیاده روی اربعین و اهمیت آن، بیان کرد: این اربعین است که مردم تمام جهان را از اقوام و مذاهب مختلف جمع می‌کند و امیدواریم امسال هم با شور و حال بیش‌تری این مراسم مذهبی بزرگ برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: مداحان باید مردم را برای حضور هرچه بیش‌تر در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین ترغیب کنند تا اجازه ندهیم نوسانات اقتصادی ما را از برگزاری این حماسه وا دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار