برگزار می شود

همایش «منشور عزت» در امامزادگان البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: همزمان با ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام در نخستین روز از ماه صفر‌، همایش «منشور عزت» با هدف «تبیین قیام امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بقاع متبرکه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۴۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبررگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز اظهارکرد: روز پنجشنبه ۱۹مهرماه، همزمان با شب اول ماه صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام و خطبه‌خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی‌امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه شخص منحوس یزید است.

همایش «منشور عزت» در امامزادگان البرز برگزار می شود
وی به برگزاری همایش «منشور عزت» در چهار امامزاده استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اول ماه صفر با روز جمعه و نماز جمعه همزمان است، همایش مذکور به جهت ارتقای سطح کمی و کیفی به ظهر روز پنج شنبه موکول شده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز سخنرانی، تشریح خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در کاخ اموی، قرائت قرآن، خطبه‌خوانی و مدیحه‌سرایی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش عنوان کرد و افزود: در این همایش «شعار لبیک یا حسین (ع)» و «شعار لبیک یا زینب (س)» در امامزادگان و بقاع متبرکه طنین‌انداز خواهد شد.


حجت الاسلام صالحی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی امامزادگان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری را از اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی ویژه ماه صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه دانست و گفت: این همایش روز پنج شنبه در امامزاده محمد، امامزاده حسن و امامزاده طاهر(ع) کرج، امامزاده هارون طالقان و در روز جمعه همزمان ما اولین روز ماه صفر در حسینه اعظم برغان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار