خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران از آرمان های انقلاب دست بر نمی دارند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران از آرمان های انقلاب دست برنمی دارند.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۶۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواري به همراه مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان، جمعي از اعضاي شوراي اداري شهرستان خوي و فرمانده  سپاه خوی با حضور در روستای بلجوک قطور شهرستان خوي پروژه‌های گروه جهادی شهید علم الهدی را افتتاح کرد.

پروژه های فوق در روستای بلجوک شهرستان خوی که با تلاش و جهاد دانشجویان گروه های علم الهدی داشکده علوم قرآنی و پزشکی این شهرستان با همکاری و مشارکت های حوزه شهيد نصيري و کمیته امداد امام خمینی و فعالان اقتصادی و خیرین منطقه قطور آغاز شده بود با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان خوی افتتاح شد.

سردار شهسواری در این جمع ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی چشمداشت بسیجیان و خیرین در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به خلق را از جمله وظایف انسان های ولایی و در خط امام و شهدا عنوان کرد و افزود: در پی اقدام های دشمنان علیه ایران در خصوص ترور، تهاج فرهنگی، تحریم و.... این ایرانیان با بصیر و فهیم هستند که دست از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برنداشته و در رکاب رهبری همچنان پیشتاز هستند.

فرمانده سپاه خوی نیز با این عنوان که  هر خانه محروم به مساحت70متر مربع احداث شده و بالغ بر 45میلیون تومان هزینه شده است که 15میلیون از طریق کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خوی و بقیه از طریق کمک های فعالان عرصه اقتصاد و خیرین تامين شد.

انتهای یپام

ارسال نظرات
آخرین اخبار