خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

وحدت تنها راه پیشگیری از گسست اجتماعی/نظام درگیر بن‌بست‌ها نیست

امام جمعه شاهرود گفت: در شرایطی که دشمن ازهر راهی می‌تواند ما را به سمت گسست اجتماعی سوق می‌دهد حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام، تنها راهی که ما را از این بحران نجات می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۶۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه بابیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم و مسئولان استانی نباید با اقدامات خود بحران را در جامعه القا کنند، ابراز داشت: گیر دادن به منافع زودگذر منطقه و مسائلی از قبیل: انتقال یک اداره کل، ندیدن مسائل شهری است که قطعاً این روش خدمت به مردم استان نیست.
وی بابیان اینکه برخی‌ها ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند، افزود: اقدامات اختلاف‌برانگیز و عدم توجه به منظومه کلی از مطالبات دشمن است بنابراین باید در اداره یک شهر و استان همه شرایط در نظر گرفته شود و قطعاً زیر سؤال بردن کرامت مردم شاهرود را هیچ‌کسی تحمل نخواهد کرد.
امام‌جمعه شاهرود ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در استادیوم ۱۰ هزارنفری آزادی بابیان اینکه امروز بزرگ‌ترین خیانت بن‌بست نمایی، بحران نمایی و تحمیل نسخه تسلیم به مردم است، ابراز داشت: منکر مشکلات موجود نیستیم، در شرایط امروز مشکل اقتصادی، معیشتی، فرهنگ مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی در اوضاع سخت اقتصادی وجود دارد، اما با بن‌بست مواجه نیستیم.
امینی در ادامه تصریح کرد: دشمن مدام می‌گوید کشور شما بحران‌زده و تنها راه‌حل تسلیم است که القا بحران و مشکلات بزرگ‌ترین خیانت به مردم محسوب می‌شود.
وی بابیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با دشمن اعتماد به نسل جوان است، افزود: جوانانی که در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و آینده ایران نقش دارند، باید به آن‌ها اعتماد کرد و این به آن معنا نیست که پیشکسوتان کاری نکند بلکه برعکس می‌بایست این بازنشستگان در هیئت‌های اندیشه‌ورز، جوانان را یاری کنند.
امام‌جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت جوان‌ها و انجام امور در اسرع وقت نباید از شست هراسید، ابراز داشت: در تولید علم به نسبت کشور‌های منطقه با همه خباثت، دشمنی و تحریم‌ها نفر اول قرار داریم این اینکه کشور است که باید به آن توجه کرد.
امینی در ادامه تصریح کرد: ملی‌گرایانی که قبله آن‌ها غرب است باید به عظمت ایران توجه داشته باشند، زیرا امروز علت دشمنی استکبار همین اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است که هوشیاری نسبت به این مسائل از سوی مسئولان و مردم ضروری خواهد بود.
وی افزود: هر ایرانی عزتمند در داخل و خارج از کشور باید عظمت ایران را به‌عنوان مجموعه تاریخی درک کند و آن را برجسته بداند و نباید به دلیل مشکلات موجود نسخه ذلت دشمن را پذیرفت.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه یکی از بهترین درس‌ها از عاشورا انجام بهترین کار در زمان سختی‌ها است، ابراز داشت: قیام کربلا به ما آموخت که شهادت‌طلبی مساوی تسلیم و ذلت نیست، حادثه‌ای که روز‌های بعد از اسارت یاران امام حسین (ع) اتفاق افتاد پیروزی اسلام را نشان داد و این پیام مهمی که برای همه آزادی خواهان است.
امینی در ادامه تصریح کرد: آل سعود مرتب با خدمت حقیرانه خود با آمریکا به این ارتباط ننگ در حالی ادامه می‌دهد که این کشور عربستان را تحقیر می‌کند و آن‌ها در روابط خود با ایران نیز به دنبال همین خباثت هستند که باید مسئولان نسبت به آن هوشیار باشند.
وی بابیان اینکه برخی از عناصر داخلی مرتب به دنبال تحمیل نسخه تسلیم به مقام معظم رهبری هستند، افزود: در شرایطی که دشمن ازهر راهی می‌تواند ما را به سمت گسست اجتماعی سوق می‌دهد حفظ وحدت، یکپارچگی و انسجام، تنها راهی که ما را از این بحران نجات می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها