خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر رهبر فرزانه انقلاب را در رزمایش بسیجیان در ورزشگاه آزادی حضور تاریخی و افتخار به عزت و عظمت و اقتدار ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۷۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: در این رزمایش مقام معظم رهبری فرمودند؛ گزاره هایی مانند شکست ناپذیری ملت ایران که به برکت اسلام است، اقتدار، توان شکست دشمن، عدم وجود بن بست در جمهوری اسلامی، پیروزی های چهل ساله ملت ایران در نبردهای نظامی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی، همه این ها در حال فریاد زدن موضوع عزت ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: با اینکه دشمن تلاش داشت این حضور چشمگیر را برعکس جلوه دهد ولی همین حضور دوباره دشمن را مایوس کرد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به رای مجلس به مثاله (CFT) اشاره و بیان کرد: فقط مواظب باشیم خود تحریمی نکنیم و سرداران را به عنوان تروریسم به آمریکا تحویل ندهیم چراکه طرحان و برنامه ریزان این مساله آمریکا و اسرائیل و دوستانشان هستند و باید مواظب باشیم اطلاعات کشور را در اختیار آن ها قرار ندهیم.

وی اضافه کرد: چون دولت آمریکا عضو این کنوانسیون است و سپاه را به عنوان گروه های تروریسم معرفی می کند و CFT یعنی حمایت از اسرائیل و عربستان و ایجاد امنیت برای اسرائیل و معرفی مقاومت به عنوان تروریسم و معرفی حزب الله و انصارالله بعنوان تروریسم است.

حجت الاسلام منصوری اظهارداشت: متاسفانه خیانت بعضی از نمایندگان در مجلس کمتر از خیانت آمریکا و اسرائیل و عربستان نیست و از ترس آمریکا دوست دارند کفش پاک کن دشمنان باشند ولی می توانند با اعتماد به این ملت بزرگ نه تنها آمریکا بلکه بزرگتر از آمریکا راهم شکست بدهند و در حال حاضر می بینید ملت ایران مثل ملت عربستان نیست که هر روز تحقیر شود بلکه ملت ایران تحقیر می کند.

خطیب جمعه شهر شربیان گفت: ای کاش بعضی از مسئولان که در زبان مقام معظم رهبری می گویند در عمل هم نشان بدهند که منویات مقام معظم رهبری را اجرا می کنند و ای کاش فرمایشات ایشان را در مورد CFT  را مطالعه می کردند بعد رای موافق می دادند برجامی که در عرض 20 دقیقه تصویب شد و تعیین دادند نتیجه فقط امتیاز دهی شد نه امتیاز گیری.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: بهانه های آمریکا ابتدا و انتها ندارد و مشکل اصلی آن ها اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است بنابراین نمازگزاران از شورای نگهبان می خواهیم و امیدواریم بدون توجه به هرگونه فشارها به وظیفه قانونی خود عمل کند و تصمیم خوب در خصوص CFT بگیرد.

امام جمعه شربیان به جلسه رهبر انقلاب با سران قوا با موضوع مسایل اقتصادی اشاره و اظهارداشت: حل مشکلات جاری اقتصادی کشور و تامین نیازهای عمومی مردم نیازمند کار جهادی و تلاش فوق العاده است و مشکلات بویژه مشکل گرانی وک اهش قدرت خرید معشیت بخش زیادی از مردم بویژه طبقات ضعیف را دچار تنگنا کرده است.

حجت الاسلام منصوری در ادامه روز روستا و عشایر را گرامی داشت و گفت: روستائیان و عشایر سرمایه های کارآمد پیشرفت اقتصادی کشور هستند از آن جا که روستاها و عشایر از مهم ترین پایگاه های تولید مواد حیاتی ورفع نیازهای اساسی جامعه محسوب می شود باید مورد توجه قرار گیرند و برنامه ریزی در جهت ارتقای و پیشرفت واحد های تولیدی به کشاورزان و صنایع کوچک روستائی آن ها را کمک کنیم تا جلوی مهاجرت بی رویه گرفته شود.

ارسال نظرات