خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

کنوانسیون های FATF و CFT ساخته و پرداخته نظام سلطه و تامین کننده منافع آن هاست

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته، گفت: کنوانسیون های FATF و CFT ساخته و پرداخته نظام سلطه و استکبار جهانی است و برخلاف ظاهر خوب برای مقابله به فساد مالی و تروریسم، تامین کننده منافع همان نظام سلطه هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۷۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: عده ای به تصور اینکه تنها راه حل مشکلات کشور رابطه با آمریکا است، افکار دشمن را در قالب بن بست نمایی و بحران نمایی ترویج می کنند.
وی اضافه کرد: اما اعتماد به جوانان، توجه به عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری ملت ایران و همچنین گرفتن ابزار رسانه از دست دشمن که به مثابه سلاح شیمیایی عمل می کند و وحدت و یکپارچگی راه حل عبور از شرایط کنونی کشور و مقابله با مشکلات است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: مشغولیت با تلویزیون و سرگرم شدن با موبایل و فضای مجازی و همچنین سپری کردن بیشتر اوقات با دوستان از آسیب های رفتاری برخی از پدران جامعه است که باید از این موضوعات به جد اجتناب شود.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: اگر فرزندانتان کار نیک و خیر انجام می دهند باید از سوی پدران مورد تشویق قرار گیرند چرا که تشویق محرک فرزندان است و زمینه بالندگی آ ن ها را فراهم می آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها