خبرهای داغ:
امام جمعه بندرگز:

برخی به جاى استكبارستيزى، «آمريكاستايى» را پيشه كردند/ بن‌بست‌نمایی مسیر انقلاب بزرگترین خیانت به کشور است

امام جمعه بندرگز گفت: برخی افرادى كه بعضاً سابقه انقلابی داشته و عنوان خط امامى و چپگرايى را نيز يدک مى‌كشند، با استحاله فكرى تغيير روش دادند و بهجاى «استكبارستيزى»، «آمريكاستايى» را پيشه كرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۸۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

به گزارش بسیج گلستان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بندرگز اظهار کرد: در روزهای آینده شهادت حضرت رقیه(س)، دختر سه ساله ابا عبداللهالحسین(ع) را در پیش داریم، این بانوی کوچک اسلام سند ماندگار مظلومیت خاندان عصمت و طهارت‌(ع) است.

وی تصریح کرد: دردانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حضرت رقیه(س) دخترى است که در سنین کودکى صحنه‌هاى دلخراشى را که هیچ‌کس طاقت تحمل آن را نداشت با چشمان اشکبار خود دید و بعد از آن نیز همراه کاروان محنت و درد و با عمه بزرگوار خود سختى‌ها و مصیبت‌هاى اسارت را از کربلا تا شام به جان خرید و پیامرسان مظلومیت خاندان عصمت و طهارت شد.

امام جمعه بندرگز همچنین القای بنبست در مسیر انقلاب اسلامی را یک خیانت بزرگ دانست و افزود: باید در این مسیر به چرایی القای وجود بنبست به مردم، عوامل القای بنبست، ابزار رسانه که مانند سلاح شمیایی عمل می‌کند و راهکار مقابله استفاده از ظرفیتهای داخلی و توجه به جوانان توجه کرد.

حسینی اتکای به وعدههای غرب یا عدم اعتماد به جوانان و بن‌بست‌نمایى‌ را بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت ایران‌ برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در اجتماع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه آزادى فرمودند دشمن مى‌خواهد ملّت ایران را به این نتیجه برساند که راهى جز پناه بردن به دشمن و زانو زدن در برابر آمریکا وجود ندارد و مسیر فراروى ملت ایران بن‌بست است.

وی یادآور شد: بزرگ‌ترین خیانتى که در حال حاضر در حق ملت ایران صورت مى‌گیرد این است که عده‌اى با ترویج افکار دشمن تلاش مى کنند تا با «بن‌بستنمایى» و «بحراننمایى» چنین وانمود کنند که تنها راه باقى مانده تسلیم شدن در برابر آمریکاست.

امام جمعه بندرگز تاکید کرد: در شرایط حساسى که دشمن عربده مى‌کشد و روى اراده مردم متمرکز شده تا آن‌ها را تسلیم کند ، در چنین شرایطى مشکل بزرگ این است که مردم به‌ویژه جوانان احساس ناامیدى کنند و تصور کنند راهى جز تسلیم شدن ندارند.

حسینی به عوامل القای بنبست و ابزار و سلاح آن اشاره کرد و گفت: برخی افرادى که بعضاً سابقه انقلابى نیز داشته و عنوان خط امامى و چپگرایى را نیز یدک مى‌کشند، اما با استحاله فکرى تغییر رویه داده و بهجاى «استکبارستیزى»، «آمریکاستایى» را پیشه کرده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه ترجیح منافع شخصى و گروهى بر منافع ملى بزرگ‌ترین دلیل آن‌ها براى عبور از نظام و همسویى با بیگانگان است و مشکل اساسى این عده آن است که حقانیت راه نظام را باور داشته اما موفقیت آن‌را به پیروزى تفکر انقلابى، بسیجى و ولایى مى‌دانند که آن‌ها در برابرش قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها