حجت الاسلام حاج علی اکبری با صدور پیامی از برگزاری موفق رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) در سراسر کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۰۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با صدور پیامی از برگزاری موفق رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) در سراسر کشور قدردانی کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: برگزاری با شکوه و موفق، شکوهمند و دشمن شکن رزمایش سراسری " اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) " به استعداد ۷۰۰ هزار نفر و مانور ۳۵ روزه خدمترسانی به مردم شریف که در پرتو خیره کننده‌ی رزمایش، کمتر مورد قدرشناسی قرار گرفت، ظرفیت و توان سازماندهی و حضور میدانی فرزندان مخلص و انقلابی ملت بصیر را یک بار دیگر به زیبایی متجلی نمود.

حضور با نشاط و تجدید بیعت جوانان ایثارگر بسیجی در مرحله‌ی پایانی این رزمایش با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و فرمایشات حکیمانه، امیدآفرین و عزتبخش معظم‌له در ورزشگاه آزادی، خاطرهی دیدار تاریخی ۱۰۰ هزار نفره رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس زنده کرد و فضای ایران را به عطر جهاد و مقاومت معطر نمود و حجتی شد بر این واقعیت که انقلاب اسلامی پس از چهار دهه، همچنان قدرتمند، پویا و استوار، در مسیر تحقق اهداف عالیه و آرمان‌های والای امام راحل عظیم الشأن (ره) گام بر می‌دارد.

این حضور الهام بخش، در شرایطی که جنگ همه‌جانبه‌ی اقتصادی و رسانه‌ای نظام‌سلطه علیه ملت ایران اوج گرفته، نشان از ناکامی و شکست زود هنگام دشمنان در تضعیف اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

پیام روشن این رزمایش، ادامه‌ی مقاومت و آمادگی برای خنثی‌سازی توطئه‌ی معاندین داخلی و خارجی بود و زمان‌سنجی، برنامه‌ریزی مناسب، انسجام و هماهنگی در برگزاری مراحل مختلف آن و تلاش همزمان برای خدمتگذاری به محرومین، نمایانگر استمرار تفکر انقلابی و جهادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین است. 

اینجانب به نمایندگی از ائمه محترم جمعه کشور، ضمن تقدیر و تقدیم تبریک به جنابعالی و سایر دست اندرکاران خدوم، آمادگی این نهاد را برای تقویت همکاری‌ها اعلام نموده و توفیق روز افزونتان را در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن از درگاه پروردگار متعال خواستارم. دعاگوی وجود شریفتان هستم.

ارسال نظرات