نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مدینه فاضله‌ای را برای مردم تصویر کرد که دستیابی به آن را ناشی از برجام می‌دانست اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسید.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۱۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،سیدحسین نقوی حسینی در شانزدهمین هم اندیشی کانون تربیت اسلامی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تریبون‌های ضدانقلاب صدایی برای مطالبات صنفی معلمان باشند. کانون تربیت اسلامی مرجع خوشنام، دینی و مناسبی است تا به عنوان زبان معلمان مطرح شود و می‌توان از طریق آن مطالبات صنفی معلمان را پیگیری و دفاع کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه نباید اجازه دهمین ضدانقلابها تریبون معلمان شوند گفت: در حادثه اهواز توانستیم با اطلاع‌رسانی به موقع، ضدانقلاب را خلع سلاح کنیم و بنده اعلام کردم که در این ماجرا ضعف امنیتی داشتیم و رسانه‌های ضد انقلاب این مورد را از جانب من منتشر کردند.

نقوی حسینی ادامه داد: باید مرجع و زبان معلمان باشیم تا آنها به ما مراجعه کنند. معلمان مشکلات معیشتی دارند و سبد بهداشت، تفریح و زیارت آنها خالی است. بنابراین باید از مطالباتشان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون وقت عافیت‌طلبی و محافظه کاری نیست و باید با تمام توان در میدان حضور داشته باشیم. دولت یازدهم وقتی در کشور مستقر شد تصور می‌کرد مشکلات کشور به دلیل گره بین المللی است و مبنای این تصورات نیز صحبتهای آمریکا و اروپا بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران پای میز مذاکره رفت و نهایتا برجام امضا شد در حقیقت دولت مدینه فاضله‌ای را برای مردم تصویر کرد که دستیابی به آن را ناشی از برجام می‌دانست اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسید و برجام تعهدی یک طرفه بود که ما همه موارد را عمل کردیم اما طرف مقابل از توافق بیرون آمد.
ارسال نظرات