عضو کمیسیون فرهنگی گفت: تعدد مسئولیت دستگاه ها در حوزه کودک بعضا باعث فرار افراد از بار مسئولیت می شود که در نهایت موجب کارهای بر زمین مانده می شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۲۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،محمداسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ارزیابی خود نسبت به قوانین مربوط به حمایت از کودکان اظهار داشت: در این حوزه هنوز کارهای بر زمین مانده زیادی داریم که باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه قوانین موجود در این حوزه نیز آنطور که باید اجرا نمی شود، افزود: در بخش حمایت از کودکان مشکلات بر زمین مانده ای وجود دارد که باید هرچه سریع تر این مشکلات برطرف شود.

سعیدی تصریح کرد: حوزه مربوط به کودکان نیازمند یک بازنگری جدی و ارزیابی دقیق است. باید ببینیم موانع کجا است و علت اخباری که در سطح کشور علیه کودکان به گوش می رسد چیست. لازم است مشکلات مربوط به این حوزه احصا شود و به صورت جدی حل آنها را پیگیری کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی در پایان با تاکید براینکه در نظام اجرایی مسائل مربوط به کودکان مشکلات زیادی داریم، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تعدد مسئولیت برخی دستگاه ها در این حوزه بعضا باعث فرار افراد از زیر بار مسئولیت می شود که در نهایت این امر موجب کارهای بر زمین مانده بسیاری می شود.
ارسال نظرات