امام جمعه بروجرد گفت: برخی از نمایندگان مجلس بصیرت ندارند و با رای دادن به FATF در واقع به برنامه های دشمن رای دادند و برنامه دشمن را تایید کردند.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۳۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: متاسفانه رئیس مجلس در بحث FATF انقلابی عمل نکرد و همچنین برخی از نمایندگان بار رای دادن به FATF به برنامه های دشمن رای دادند، تصویب FATF در مجلس نشان داد که برخی از نمایندگان مجلس بصیرت ندارند و برنامه دشمن را تایید کردند، وزیر امور خارجه در مجلس یک حرف پوچ زد و متاسفانه برای رای دادن نمایندگان به FATF یک تحلیل آبکی آورد.

وی افزود: در برجام هر چه داشتیم دادیم و به تعهدات خود عمل کردیم و آمریکا بدون بهانه نه تحریه ها را برداشت و نه به برجام عمل کرد و همه مشکلات با تکیه بر ظرفیت های داخلی خودمان حل خواهد شد و دشمن تحت هیچ شرایطی مشکلات ما را حل نخواهد کرد و خودمان باید برای حل مشکلات برنامه ریزی کنیم.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به سران سه قوه فرمودند مدیران برای حل مشکلات کشور باید کار مفید انجام دهند و جهادی عمل کنند و تا زمانی که احساس مسئولیت برای رفع مشکلات اقتصادی وجود نداشته باشد مشکلات برطرف نخواهدشد، مردم نباید به حرف دشمن گوش دهند و فریب تبیلغات دشمن را نخورند چرا که دشمن تلاش دارند با جنگ اقتصادی مردم را شکست دهد، کسانی که با احتکار کالاهای اساسی سبب مشکلات اقتصادی در کشور می شوند، مسلمان واقعی نیستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز استاندارد افزود: اسلام توصیه کرده که هر کاری با محکم کاری انجام شود که استاندارد هم نوعی محکم کاری است و تولیدکنندگان موظف هستند با تولید کالاهای استاندارد به تولید ملی کمک کنند.

وی با اشاره به روز جهانی غذا گفت: بسیاری از کودکان در جهان از سوء تعذیه و گرسنگی رنج می برند در حالی که سازمان های بین المللی اقدامی برای رفع این مشکل نمی کنند و فقط شعار می دهند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات