معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد آجا در بوشهر:
معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد آجا در استان بوشهر گفت: در راستای بصیرت‌افزایی و کنترل آسیب‌های فرهنگی طرح‌های جامع فرهنگی مصباح به آجا ابلاغ و اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۳۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بحرانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با اشاره به 24 مهر سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جایگزینی فرهنگ دینی، انقلابی به جای فرهنگ طاغوتی در ارتش را از  ماموریت‌های مهم عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

وی نقش آفرینی معنوی و فرهنگی را از دیگر رسالت‌های این نهاد دانست و ماموریت‌های این نهاد را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی در راستای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، نظام و انقلاب اسلامی نقش آفرینی ویژه‌ای کرده که تقدیم 48 هزار شهید موید این ادعاست.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارشد آجا در استان بوشهر تصریح کرد: تقویت روحیه انقلابی‌گری و حاکمیت فضای معنوی و اخلاقی از دیگر رسالت‌های  عقیدتی سیاسی است.

وی با بیان اینکه 12 طرح فرهنگی در قالب طرح فرهنگی مصباح برای دستیابی به برنامه چشم‌انداز تدوین شده به آجا ابلاغ  شده است، ادامه داد: حوزه آگاه سازی و  تقویت بصیرت و فرهنگ انقلابی در کارکنان آجا و خانواده آن  مورد توجه ویژه قرار دارد.

بحرانی اظهار داشت: وجود 9 هزار و 400 حافظ قرآنی در ارتش، تربیت فعالان قرآنی و حوزه حدیث، برپایی مسابقات مستمر قرآن از دیگر دستاوردهای عقیدتی سیاسی ارتش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها