خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه چرا مسؤولان و نمایندگان مجلس به نتایج قرارداد ننگین FATF دقت نمی‌کنند، گفت: قرارداد FATF نابودی امنیت کشورمان است.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۴۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

امنیت کشور با FATF نابود می‌شود/ وحشت دشمن از حضور میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهرستان ترکمن با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با سران قوا اظهار کرد: معظم‌له در این دیدار فرمایشات کوتاه و راهگشایی داشتند و فرمودند برای حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند کار جهادی هستیم و این کار جهادی به مفهوم این است که برای خدا تلاش کنیم، از خودگذشتگی داشته باشیم که لازم است مسؤولانبه این نکات توجه کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که دولت از نظرات و راه حل‌های اقتصاددانان دلسوز استفاده کنند و هیچ بن‌بست و مشکل غیرقابل حلی در کشور وجود ندارد.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه اگر مسوولان به فرامین مقام معظم رهبری توجه کنند مشکلات حل می‌شود، یادآور شد: معظمله فرمودند که به فضل الهی، با عزم مسوولان و استفاده از ظرفیت نخبگان یقیناً از مشکلات درونی کشور فائق می‌آییم.

منصوری به قرارداد ننگین FATF اشاره کرد و گفت:CFT زیرمجموعه FATF است که در بیانیه آن به طور علنی ایران را تامینکننده مالی تروریسم دانست و در چندین بار سردار سلیمانی را بهعنوان مدافع تروریست مطرح کرده است.

وی یادآور شد: این قرارداد که در مجلس شورای اسلامی مصوب شده تهیه داوطلبانه وجوه برای تروریست را جرم دانست و مفهوم تروریست در FATF کسانی هستند که مخالف اسرائیل و منافع آمریکا عمل می‌کنند و براساس آن بشار اسد، یمن، حزب الله لبنان را تروریست می‌دانند.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه چرا مسؤولان و نمایندگان مجلس به نتایج این قرارداد ننگین دقت نمیکنند، افزود: بر اساس این قرارداد هر فردی که مجرم باشد تمام اعضای این قرارداد باید برای تحویل مجرم همکاری داشته باشند، در واقع اگر بر اساس مفهوم تروریست در این قرارداد سردار سلیمامی مجرم شناخته شود باید ایران وی را تحویل دهد.

منصوری گفت: از سوی دیگر وقتی برجام انجام شد اقتصاد ما نابود شد و این در حالی بود که دولت می‌گفت که برجام در اقتصاد ما گلابی می‌آورد و آفتاب تابان است ولی دیدم که اقتصاد کشور را به زمین زد.

وی با بیان اینکه قرارداد FATF نابودی امنیت کشورمان است، افزود: در بند ۶ این قرارداد ذکر شده کسانی که آن را امضاء می‌کنند باید همه مفاد آن را بپذیرند و در بند دیگر آن آمده افراد و سازمان‌هایی که مخالف با مفاد این قرارداد باشند باید از خدمات بانکی محروم شوند و بر اساس مفهوم FATF سپاه پاسداران ما نیز باید از خدمات بانکی محرم می‌شود.

امام جمعه بندرترکمن یادآور شد: آقای ظریف در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعتراف تلخی کرد و گفت نه بنده و رئیس جمهور نمی‌توانیم تضمین بدهیم که مشکلات ما با پیوستن به FATF رفع می‌شود و این در حالی بود که در موضوع برجام گفتند مشکلات مردم حل می شود و به سخنان مقام معظم رهبری و مردم گوش نداده و مخالفان را کاسبان تحریم نامیدند.

منصوری افزود: از سویی رئیس مجلس شورای اسلامی قبل از رایگیری این لایحه عنوان کرد که دولت و مجلس موافق با این لایحه است و سوال اینجا است که شما وکیل دولت هستید یاوکیل ملت، شما وکیل دولت شدید آقای لاریجانی اعلام کردند که مقام معظم رهبری مخالف بررسی لوایح FATF در مجلس نیستند این در حالی است که معظمله فرمودند مخالف بررسی نیستند نه تصویب آن.

وی با بیان اینکه مجلس به جایی اینکه FATF را امضا کنند بررسی می‌کردند که چه کشورهایی حامی این قرارداد هستند، اذعان کرد: داعش نفت دزدیده شده از موصل را به اردوغان میفروخت سلاح و غذای آنها را هم رئیس جمهور آمریکا تهیه میکرد، همایش منافقین هم در پاریس برگزار میشد و یا سخنگوی الاهوازیه که جنایتکار است و حادثه رژه اهواز را به وجود آورد با تلوزیون لندن مصاحبه می‌دهد، مگر اینها تروریست نیستند؟!.

امام‌جمعه بندرترکمن با قدردانی از شورای نگهبان در رد لایحه FATF بیان کرد: مردم باید مطالبه‌گری کنند و باید آگاه باشند که عده ای از نمایندگان مجلس در حال خیانت هستند، البته ما از ۱۲۰ نماینده‌ای که به این لایحه ننگین رای ندادند تشکر می‌کنیم./فارس

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها