خبرهای داغ:
امام جمعه قاین خطاب به دولتمردان گفت: گرانی از یک طرف و 60 در صد ارزش پول مردم کاسته شدن از طرف دیگر به دلیل بی مهری ها و بد مدیریتی ها ویا خیانتها اتفاق افتاده است و حالا منت بر مردم می گذارید و لطف می کنید ومی گویید می خواهیم برای شما سبد کالا بفرستیم؟؟چرا این همه بی مهری و بد مدیریتی نسبت به مردم داشته اید؟؟؟
کد خبر: ۹۰۶۷۶۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین در جمع مردم شهرستان اظهار کرد: همان گونه که نماز خواندن واجب است امر به معروف و نهی از منکر نیز واجب است اما وجوب آن دارای شرایطی است که یکی از اولین شرط های امر به معروف و نهی از منکر آگاهی به آن است وانسانی که به شرایط آگاه و خبره و به مراتب امر به معروف و نهی از منکر آگاهی دارد خود باید مواظب باشد که گرفتار منکری نشود و مرتکب گناهی نیز نگردد.

وی درادامه با بیان این که اگرچه چند روزی است که تلاطم و نوسانات بازار فروکش کرده است و کشور حالت ثبات و آرامشی به خود گرفته است ،گفت: متاسفانه یک سری از مسائل از بدمدیریتی  و از سوی برخی از دولتمردان  برملا می شود و مشخص می شود که درحق این مردم تا چه اندازه کم لطفی می شود.

امام جمعه قاین با اشاره به سخنان عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: ایشان در مصاحبه اخیر خود گفته اند که هیئت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن ماه سال96 تخلفات بانک مرکزی را محرز دیدو بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی(آقای سیف) و معاونین ایشان رای داد ولی متاسفانه گوشی آن را نشنید.

وی ادامه داد: درزمان همین شخص دلار 3300 تومانی فروخته شد و درهمین دوران به حداقل 4 برابر افزایش یافت و 18 میلیارد ارز دراین دوره به افرادی داده شد که برگشتی نداشت و امروز به زور دستگیری و محاکمه به دنبال ارزهای بر باد رفته هستند.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به حکم دیوان محاسبات کشور در باره رئیس سابق بانک مرکزی گفت:بی توجهی دولت به یک حکم 18 میلیارد دلار برای کشور آب خورد.

وی ادامه داد: براساس گفته اقتصاد دانان حدود 500 هزار میلیارد تومان نیز دولت از این ذخائری که داشت سود برد و حالا منت بر سر مردم می گذارد که می خواهیم به خانوارها سبد غذایی 300 هزار تومانی بدهیم.

وی اضافه کرد: اگر دولت در بهمن ماه سال 96 حکم دادستان و مستشاران دیوان محاسبات کشور را اجرا می کردند ودستان سیف و معاونینشان را از بانک مرکزی کوتاه می کردند این همه مصیبت بر سر مردم نمی آمد.

امام جمعه قاین خطاب به دولتمردان گفت: گرانی از یک طرف و 60 در صد ارزش پول مردم کاسته شدن از طرف دیگر به دلیل بی مهری ها و بد مدیریتی ها ویا خیانتها اتفاق افتاده است و حالا منت بر مردم می گذارید و لطف می کنید ومی گویید می خواهیم برای شما سبد کالا بفرستیم؟؟چرا این همه بی مهری و بد مدیریتی نسبت به مردم داشته اید؟؟؟

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به نامه نگاریهایی که از سوی برخی افراد برای زانو زدن در مقابل آمریکا نوشته اند گفت: از یک طرف کشور را به تلاطم می اندازند واز طرف دیگر عده ای نامه نگاری می کنند و طرفدارانشان هم شعار می دهند که کشور به بن بست رسیده است و برای رهایی از بن بست بایستی در مقابل خواسته های آمریکا زانو بزنیم تا او به داد ما برسد و ما را از بن بست نجات دهد .

وی ادامه داد:با این  نامه هایی که منتشر می شود و می خواهند که ما در مقابل آمریکا ذلیلانه دست تسلیم بالا ببریم ودر نامه ها به صراحت به مخالفت آنها با موشک هایی که درایران تولید می شود اشاره شده است درحالی که فرماندهان نظامی و عالی رتبه و حزب الله به نتانیاهو پیام  می دهند که برای نجات جانت باید شناکردن را در دریای مدیترانه که تنها راه فرار تو از منطقه است فرا بگیری ، باید بر این گونه مدیریتها شک کرد.

امام جمعه قاین ادامه داد: افرادی که این نامه ها را نوشته اند یا عمله سرویس های اطلاعاتی استکبار جهانی هستند و یا عوامل ضد انقلاب و معاند و سلطنت طلب ویا  افرادی هستند که مثل غربی ها می گویند ایران به بن بست رسیده است و فکر میکنند که آمریکا ابر قدرت جهان است در حالی که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود در جمع  هزاران نفر از بسیجیان بیان داشتند که  عظمت ایران ،اقتدار جمهوری اسلامی ایران و شکست ناپذیری ایران را باور داشته باشید .

وی افزود: ایران کشوری مقتدر است واستکبار جهانی به خصوص آمریکا به این اقتدار ایمان دارد.

حجت الاسلام رحمانی به بهادادن رهبری به قشر جوان اشاره کرد و گفت: نیروهای جوان ما از قبل انقلاب تا کنون تمام مشکلات کشور را مرتفع کرده اند و به گفته رهبری هیچ بن بستی برای کشور ما وجود ندارد به شرط این که مدیریت درستی وجود داشته باشد.

وی به پیام اخوت و برادری و وحدت رهبری اشاره کرد و گفت: باید به دشمنان پیام قدرت بدهیم  که آنها بدانند ملت ایران از هر حزب و جناحی که باشد بایکدیگر اختلاف ندارند و  وحدت و اقتدار خود را به دنیا نشان داده اند .

امام جمعه قاین در پایان از حضور گسترده مردم قاینات در مراسم تشییع پیکر شهید علی غلامی که در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها