نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی نیست

حجت الاسلام و المسلمین نكونام در سالگرد شهدای شهر بن، پیشرفت های كشور را نتیجه ایثار شهدا عنوان كرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۴۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سالگرد شهدای شهر بن، پیشرفت های كشور را نتیجه ایثار شهدا عنوان كرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: جانفشانی و ایثار و از خود گذشتگی شهدا باعث شد كه كشور در زمینه های بسیار زیادی پیشرفت كرده و جزء قدرتهای دنیا به حساب بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: راه و رسم و مرام شهدا هیچ وقت از بین رفتنی و گم شدنی نیست؛ زیرا خداوند متعال در قرآن وعده داده كه شهدا همیشه زنده خواهند ماند و هر كس كه دین خدا را یاری كند خدا نیز او را یاری نموده و همیشه پشتیبان و حامی او خواهد بود.

امام جمعه شهركرد افزود: اكثر مشكلات امروز كشور به خاطر بی تدبیری داخلی و عدم هماهنگی و برنامه ریزی درست در اجرای اقتصاد مقاومتی است، وگرنه تحریم ها اثر چندانی بر اقتصاد ما ندارند.

وی تصریح کرد: همانگونه كه شهدا و ایثارگران و رزمندگان جان بركف با مدیریت جهادی توانستند دو ابرقدرت شرق و غرب را در جنگ تحمیلی شكست دهند، امروز نیز می توانیم با اقدام انقلابی و مدیریت جهادی مشكلات اقتصادی را حل كنیم و از این جنگ تمام عیار دشمن نیز سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام و المسلمین نكونام ادامه داد: امروز برای عبور از گردنه های سخت و حل مشكلات اقتصادی و برای پیشرفت در زمینه اقتصاد مانند مباحث نظامی، هسته ای، علمی و پزشكی نیاز داریم كه شبانه روز كار كنیم و همدل و یكصدا و با وحدت و وفاق ملی دشمنان این نظام مقدس را ناامید نماییم.

گفتنی است: شهر بن 135شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

شهر بن (مرکز شهرستان بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات