رئیس سازمان بسیج اساتید کشور
دکتر مجتبی زارعی در همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی و رسالت نخبگان در دهه پنجم انقلاب اسلامی یادآور شد: سازمان بسیج مستضعفین بارها مکتوب و با ارسال پیک به هیئت دولت اعلام کرد که گستره عظیم بسیج به داد کشور خواهد رسید .
کد خبر: ۹۰۶۷۷۴۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

رها کردن اقتصاد ملی ظلم است/ آقایان هنوز در بند پاراف نامه هستند

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، دکتر مجتبی زارعی  در همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی و رسالت نخبگان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جریان‌ها در کشور دگرگون شده اند. دو جریان مهم در کشور "ظرفیت و راه حل" و "بن بست و بحران" در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد چهل سالگی انقلاب را نبیند، افزود: اما این جریان عمومی تاریخ است که هیچ وقت سلمانیت و اباذر بودن جریان خود را به چیز دیگر نخواهد داد و حرکت عمومی انقلاب اسلامی به پیش می رود.

 

ایشان با بیان اینکه رها کردن اقتصاد ملی ظلم است، یادآورشد: سازمان بسیج مستضعفین بارها مکتوب و با ارسال پیک به هیئت دولت اعلام کرد که گستره عظیم بسیج به داد کشور خواهد رسید اما آقایان هنوز در بند پاراف نامه هستند و ظرفیت ها را جدی نمی گیرند.

 

رئیس بسیج اساتید کشور افزود: دولت اقتصاد ملی را تضعیف کرده است .ارتباط خود با همسایه ها، و کنفرانس کشورهای اسلامی را قطع کرده است. اما هر کشور ذره بینی جرات می کند به درشتی با ایران اسلامی سخن بگوید و کشور را معطل دلالان ارزی کرده است.

 

وی اذعان کرد: آحاد کارگزاران میل دارند کشور مجد و عظمت پیداکند شما صنعت گفتگو با سازمان ملل را فراموش کردید، می توانید اعلام کنید اما گفتگو نمی کنید.

 

زارعی گفت: دشمنان در پستوها می نشینند و اعتراف می کنند جایگزنی برای جمهوری اسلامی نداریم و هرکاری می خواهیم انجام دهیم باید از داخل کشور باشد ومردم را به ستوه در آورند، زیرا می دانند جایگاهی در میان مردم ندارند.

 

وی ادامه داد: باید در درون کشور ظرفیت ها را به رسمیت بشناسیم واسیر حربه‌های آنها نشویم زیرا جمهوری اسلامی هیچگاه با مردمش نمی‌جنگد.

 

رئیس بسیج اساتید کشور اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان درورزشگاه آزادی را دربی عظیم خواند و خاطرنشان کرد: نمایندگان با کار زشت تصویب (CFT )مجلس سعی کردند شیرینی این شهراورد را از بین ببرند.

 

زارعی گفت: نمایندگان باید توضیح دهند که پیوستن به هر کنوانسیونی چه نفعی برای ملت دارد .

 

رئیس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه  به دیپلمات ها یاد ندادیم مذاکره یعنی دادن و ستادن، ادامه داد: مجلس به کارش عمل نمی کند، ما باید با زبان علم حرف بزنیم. ، باید کنوانسیون های بومی خلق شود.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید گلستان

ارسال نظرات