خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد:
محمدی گفت: کاهش 10 هزار پشت نوبتی در دریافت مستمری‌بگیران بهزیستی از گام هایی است که با نظارت‌های وزارتخانه و افزایش بودجه انجام شده و باید به‌ جای نگاه‌های مردم فریبانه گام‌های اساسی و تحول‌گرا در این عرصه برداشت.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۴۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، داوود محمدی در دیدار با اعضای برگزاری کمیته پارالمپیک بیان کرد: در سنوات گذشته ستادی تحت عنوان کمیته پارالمپیک وجود ندلشت و برخی دستگاه‌ها به راحتی از کنار این موضوع عبور می‌کردند.

وی گفت: هم افزایی موجب بهتر برگزار شدن این نشست ها می شود چرا که اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی و جانبازان با تعامل با یکدیگر به موفقیت های چشمگیری دست خواهند یافت.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمتر سرگرمی مانند ورزش از لحاظ کثرت مخاطبان و ارتقای ضریب نشاط و سلامتی و شادی آحاد جامعه و حفظ غرور ملی وجود دارد که برای جامعه جالب باشد چرا که برافراشته شدن پرچم ایران توسط ورزشکاران ملی برای همه ما افتخارآفرین است.

این مقام مسوول ضمن اشاره به کاهش پشت نوبتی های مستمری بگیر بهزیستی عنوان کرد: کاهش 10 هزار پشت نوبتی در دریافت مستمری‌بگیران بهزیستی از گام هایی است که با نظارت‌های وزارتخانه و افزایش بودجه انجام شده و باید به‌ جای نگاه‌های مردم فریبانه گام‌های اساسی و تحول‌گرا در این عرصه برداشت.

محمدی افزود: ورزش استان قزوین از تیپ 3 به تیپ 2 انتقال یافته است که تامین منابع انسانی، بودجه، اعتبارات و ترسیم چارت تشکیلاتی بر همین مبنا انجام می شود.

وی تصریح کرد: در بحث بازآفرینی شهری، مناسب سازی سالن‌های ورزشی و غیره نیز مذاکرات لازم به عمل خواهد آمد و مصوبات انجام شده نیز در راستای رفع مشکلات مددجویان در حال اجرا می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها