خبرهای داغ:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهدا جایگاهشان بالاست و خداوند آنها را بزرگ داشته و اینکه ما یادواره برگزار می کنیم تذکری برای ما مسئولین است که ما را در مسیر آرمانهای شهدا حفظ می کند.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۵۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید کنگره 2هزار شهید استان اظهارداشت: شهدا چراغ هدایت ما هستند که جایگاه آنها در دل همه دانشگاهیان و مسیرشان مسیر اهل دانش و تقوا است.

وی عنوان داشت: پایمردی و سرافرازی شهدا، ایثارگران و جانبازان باعث اقتدار نظام اسلامی است و شهدا الگوهای خوب و مطمئنی برای جوانان ما هستند.

غلامی با بیان اینکه نیروهایی که در دفاع مقدس پیروزی آفریدند در صفحه تاریخ ماندگارند افزود: جوانان شهر بیرجند سابقه ایثارگری دارند که یاد شهدای دانشجو و دانشگاهی استان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: بسیاری از شهدای این مرز و بوم که مزارشان در دانشگاه ها محل زیارتی برای دانشجویان شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شناخت سیره شهدا از برنامه های  پیش روی جوانان انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر فرصت ها را بیش از گذشته بدانیم و با بزرگداشت شهدا و بهره برداری از جایگاه شهدا که راه پیش رو و برنامه های زندگی جوانان، مسئولین و آحاد ملت است.

غلامی تصریح کرد: شهدا جایگاهشان بالاست و خداوند آنها را بزرگ داشته و اینکه ما یادواره برگزار می کنیم تذکری برای ما مسئولین است که ما را در مسیر آرمانهای شهدا حفظ می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها