معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: زائران بدون ویزا در مرز مهران به شهرهای خود بازگشت داده می شوند.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۵۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، "جلال میرزابیگی"، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر گفت : رزمایش برقراری امنیت تردد زائرین اربعین حسینی(ع) با تشکیل قرارگاه امام علی (ع) از فردا با تمام توان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این همایش بزرگ پیش بینی شده است، از آمادگی نیروهای انتظامی در این زمینه خبرداد و گفت: محورهای اصلی ماموریت قرارگاه امام علی (ع) در چهار حوزه مدیریت جمعیت، امنیت مسیر ترددات ، کنترل رفت و آمدها و امنیت مرز و پایانه تعیین شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام و دبیر قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به اینکه علاوه بر مدیریت لایه به لایه جمعیت در استان های مبدا و مرکز کشور با ایجاد لایه های مدیریت جمعیت در ورودی های استان تا پایانه مرزی مهران ازتردد زائران فاقد ویزا و گذرنامه به سمت مهران به صورت جد جلوگیری می شود، گفت: پس از پالایش و جداسازی، این دسته از زائران را با اتوبوس و اسکورت انتظامی به مراکز استانهای همجوار عودت خواهند داد.

وی درادامه از سازماندهی چندین یگان مخصوص برای تخلیه شهرمهران از زائران فاقد ویزا وگذرنامه خبر داد و اضافه کرد: با افزایش چندین لایه مستحکم و کانالیزه شدن مدیریت جمعیت ، امکان تردد زائران فاقد ویزا به مرز مهران کاملا منتفی است.

میرزابیگی در پایان از عموم مردم شریف کشورمان خواست چنانچه قصد شرکت در همایش بزرگ اربعین رادارند دراستانهای محل سکونت ویزا تهیه واز سفر بدون ویزا به استان ایلام ومرز مهران به جد خودداری کنند.

 

 

ارسال نظرات