نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان تأکید کرد: می‌توان با عزم و اراده مسئولان و نیز ظرفیت بی‌بدیلی که در جوانان و نخبگان سراغ داریم، بر مشکلات فائق آمد.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۵۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان بابیان اینکه برای فائق آمدن بر مشکلات باید در کنار عزم و اراده مسئولان، از ظرفیت‌های بی‌بدیل جوانان و نخبگان نیز بهره‌مند شویم، افزود: یکی از ملزومات امروز برای برون‌رفت از مشکلات، اهتمام به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر سرلوحه قرار دادن کار جهادی در راستای حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ما به مشکلاتی پیرامون خود ازجمله دغدغه‌های اقتصادی واقف هستیم، تصریح کرد: مشکل گرانی، کاهش قدرت خرید مردم، تحت تأثیر قرار گرفتن امرارمعاش مردم به‌ویژه طبقات ضعیف نیاز به بهبود برخی امور در حوزه مشکلات نظام بانکی، نقدینگی، اشتغال، تورم و فرآیند بودجه‌ریزی دارد.

خطیب نماز جمعه زنجان همچنین با اشاره به پیاده‌روی بزرگ اربعین، ادامه داد: در طول برگزاری پیاده‌روی بزرگ اربعین باید ضمن حفظ شأن جمهوری اسلامی، به قوانین کشور عراق احترام گذاشته و رفتار وحدت‌بخش مسلمانان را به نمایش بگذاریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، به‌روز ملی استاندارد اشاره و بابیان اینکه وجود این علامت بر روی کالاها به معنای اعتماد به محصول است، اظهار کرد: بی‌شک وجود علامت استاندارد بر روی محصولاتی که تولیدشده و به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد، هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف‌کننده برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی از ۲۱ مهرماه به‌عنوان روزی که شهادت پنجمین شهید محراب، آیت‌الله اشرفی اصفهانی اتفاق افتاد یادکرد و گفت: یکی دیگر از مناسبت‌هایی که هفته آینده پیش رو خواهیم داشت، روز نابینایان و روشندلان است که در جامعه کنونی نباید احترام و تکریم نسبت به روشندلان را فراموش کنیم.

 

ارسال نظرات