مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از کسب رتبه دوم در تامین مسکن و مناسب سازی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۸۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، علی کاظمی گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط اداره کل تامین مسکن و مناسب سازی منتهی به شهریور ماه 1397 بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش مناسب سازي و تامین مسکن ایثارگران با پیگیری های مکرر و تلاش همکاران در این حوزه رتبه دوم را کسب کرده است.
وی در خصوص مناسب سازی مسکن ایثارگران افزود: مناسب سازی مسکن جانبازان شامل کمک هزینه احداث رمپ یا سطح شیب دار، کمک هزینه نصب سرویس بهداشتی فرنگی و کمک هزینه خرید پکیچ برای جانبازان شیمیایی می باشد.
وی با اشاره به اینکه منزل مسکونی تمامی جانبازان 70 درصد مناسب سازی شده است، تصریح کرد: شناسایی و پرداخت کمک هزینه جهت مناسب سازی منزل مسکونی والدین شهدا و همچنین سایر جانبازان قطع عضو از دیگر اقدامات و اولویت های این اداره است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همچنین از جذب صد در صدی اعتبارات اختصاص یافته در سال 1396 در این بخش خبر داد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال 1397 نیز موفق به جذب صد درصدی اعتبارات از بخش منابع دولتی شده است.
وی در ادامه به اعطای تسهیلات خرید و احداث مسکن اشاره و اظهار داشت: جهت دریافت تسهیلات مسکن هماهنگی و رایزنی های مختلفی با بانک های عامل انجام گرفته و افراد متقاضی در صورت حصول شرایط لازم به این بانک ها معرفی می شوند.
کاظمی در ادامه با اشاره به مناسب سازی ساختمان اداری بنیاد شهید در ستاد استان و شهرستان های زنجان، طارم و ماهنشان، گفت: مناسب سازی ساختمان های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر و خدابنده از برنامه های پیشرو در این زمینه است.
وی همچنین به عضویت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ستاد مناسب سازی فضاهای شهری ویژه معلولین و جانبازان و همچنین ریاست کمیته حقوقی و نظارت ذیل ستاد مناسب سازی اشاره کرد و گفت: جلسه آتی ستاد مناسب سازی استان که به ریاست معاون عمرانی استانداری زنجان برگزار خواهد شد، به میزبانی این اداره کل و با حضور سایر دستگاه های عضو برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: اصلاح ورودی ساختمان های دستگاه های اجرایی برای حرکت ویلچر، نصب نرده و آسانسور در ساختمان ها، ایجاد سرویس های بهداشتی مناسب و احداث سطح شیب دار در ورودی، از موارد الزامی جهت مناسب سازی ساختمان ها به شمار می شود.

 

ارسال نظرات