فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ازبیش از ۱۰۰۰ شهید نیروی انتظامی این استان ۲۰۰ نفر مرزبانان جان برکفی هستند که مهمترین رکن امنیت را با خون خود محقق کرده اند.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۹۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سردار ماشاالله جانثار در مراسم جشن تولد فرزندان شهید مرزبانی امیر نامدار صنوبری در تربت حیدریه اظهار داشت: امنیت فعلی کشور در شرایط خاص همسایگان مرهون از جان گذشتگی مرزبانانی است که جان خود را در این راه اهدا کردند.

فرمانده مرزبانی استان گفت: ازبیش از ۱۰۰۰ شهید نیروی انتظامی ۲۰۰ نفر مرزبانان جان برکفی هستند که مهمترین رکن امنیت را با خون خود محقق کرده اند.

وی افزود: وصیت همه شهدای مرزبان به فرزندان خود و جوانان و نوجوانان جامعه تلاش علمی. خودسازی اخلاقی و معنوی و احترام به والدین است.

گفتنی است؛ جشن تولد فرزندان شهید مرزبان امیر نامدار صنوبری با حضور همرزمان پدرشان و سردار ماشاء الله جانثار فرمانده مرزبانی استان در دبستان شاهد رضویه تربت حیدریه برگزار شد.

در این محفل معنوی که در میان چشمان بارانی مهمانان برگزار شد زهرا و فاطیما دختران ۱۱ و ۵ ساله شهید نامدار مورد تقدیر همکلاسی‌ها و همچنین همکاران و همرزمان پدرشان قرار گرفتند.

در این مراسم از سوی مرزبانی استان هدایایی مزین به تمثال شهدای مرزبانی به فرزندان شاهد و ایثارگر اهداء شد.

زهرا نامدار صنوبری نیز به پاس تلاش همرزمان پدرش با اهداء شاخه‌های گل هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها