نیروی انتظامی برگ زرینی در صفحات پر افتخار جامعه اسلامی است.

رضایی: امروز بخاطر مجاهدت ها ی این نیروی پر قدرت جمهوری اسلامی است که دارای امنیت و احساس امنیت در جامعه هستیم نیروی انتظامی در کنار باقی نیروهای مسلح ،سپاه،ارتش از مرزهای عقیدتی ،جغرافیایی و باور های دینی پاسداری می کند این برگ زرینی در صفحات پر افتخار جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۰۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی در مراسم تجدید میثاق نیروی انتظامی باشهدا گفت :نیروی انتظامی نیروی پاسدار امنیت و آرامش جامعه است، بنابراین اساس که اگر تحلیل گران اجتماعی بخواهد لحظه ای عدم وجود این نیروی کارآمد ،مجاهد و از جان گذشته را متصور شوند شاهد هرج و مرج و خسارت های بیکران در درابعداد مختلف جامعه خواهند بود.
وی افزود: امروز بخاطر مجاهدت ها ی این نیروی پر قدرت جمهوری اسلامی است که دارای امنیت و احساس امنیت در جامعه هستیم نیروی انتظامی در کنار باقی نیروهای مسلح ،سپاه،ارتش از مرزهای عقیدتی ،جغرافیایی و باور های دینی پاسداری می کند این برگ زرینی در صفحات پر افتخار جامعه اسلامی است.

وی افزود:انقلاب اسلامی نیروهای این چنینی در خویش دارد که برای دوام و بقای انقلاب و حکومت دینی از جان خود می گذرند به زعم خود از رشادت های این نیروی مخلص تشکر می کنم نه تنها در شهر و استان ما بلکه در کل کشور عزیز ما نیروی انتظامی در همه ابعاد خود را موظف و مکلف می داندکه به مردم عزیز خدمت کند.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتطامی رامسر در جریان سیل اخیر گفت: بطور مثال در همین جریان سیل چند روز اخیر همگی حضور بی وقفه نیروی انتظامی در مواضعی که حتی ماموریت آنها نبود ، شاهد بودیم .
اقدامات شبانه روزی پلیس راهور و باقی ارگان های نیروی انتظامی توام با خدمات رسانی به مردم، همدلی با مردمی که آسیب دیدند و شهری سیل زده قطعا از نظر خدای متعال و شهدای عزیز دور نمی ماند.
شهدایی که خدای متعال می فرماید زنده هستند و شهید را به عنوان مقتول فی سبیل الله با سایر مردگان متفاوت تعریف می کند.

️وی در ادامه با اشاره به معنای کلمه شهید و شهادت تصریح کرد:کلمه شهید چهار معنا دارد، اول کسی که در راه خدا کشته می شود، دوم به معنای کسی که به یک حادثه و اتفاق گواهی می دهد، سوم کسی که ناظر است و بخاطرگواه از او استفاده می شود و چهارم به معنای کسی که الگو است، این شهدا به همه معانی شهیدندهم ایثار ،از خودگذشتی جانفشانی تقدیم به همه هستی برای اصالت انقلاب که در قالب حکومت الهی شکل گرفت و در واقع به عنوان شاهدان اعمال و رفتار ما در پیشگاه خداشهادت خواهند داد.

وی در ادامه با تشکر از سرهنگ شاهنظری فرماندهی نیروی انتظامی رامسر گفت: اینکه روز آخر نیروی انتظامی به محضر شهدا آمدیم به این خاطر است که بگوییم هفته نیروی انتظامی به پایان رسید و لی پیمانی که ما با شما بستیم در همه هفته ها و ماه ها به سان هفته نیروی انتظامی ادامه دارد،چون الگوی ما شهدایی هستند که برای ایثار ،از خودگذشتگی در جامعه زمان نشناختند و شب و روز و همه هستی خود را تقدیم و فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

وی تاکید کرد:پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی در واقع پاسداران نیروی انتظامی هستند زیرا از نظم و امنیت اجتماعی با قانون مداری و قانون گرایی که سرلوحه عملیات ها و ماموریت های نیروی محترم انتظامی است، پاسداری می کنند کما اینکه نیرو های مسلح ،سپاه پاسداران ،ارتش مقاوم ، سرلوحه حفظ و حراست و نگهبانی و پاسداری از کشور عزیزما و انقلاب اسلامی است.

وی در پایان ضمن تشکر از فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه رامسر گفت : از فرمانده محترم سپاه رامسر بدلیل ایجاد همبستگی همگرایی و همدلی بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ناحیه رامسر بسیار سپاسگزارم ️انشاالله روزی شاهد این باشیم که تمام این مجاهدت هابه ثمر برسد وآن صاحب اصلی اسلام و انقلاب حضرت ولی عصر (عج)ضمن تایید همه ماموریت ها و خدمات شما عزیزان ما را در جرگه سربازان لایق خود قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها