خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور گفت: با ظهور انقلاب اسلامی یک جریان توفنده مسلطی که در حال تسخیر دنیا بود متوقف می شود و جریان لیبرال دموکراسی به یک سد محکم به نام اسلام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برمی خورد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۰۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید کنگره 2هزار شهید استان با اشاره به اتفاق بزرگی که در کشور ما، منطقه و جهان در اثر انقلاب اسلامی رخ داد اظهار داشت: با ظهور نظام های غربی و جریان فکری لیبرال دموکراسی در غرب و شکل گیری نظام سلطه در قالب استعمار  و سپس در قالب  نظام بین المللی و اداره دنیا با موازین حقوقی که تدوین کننده و اعمال کننده خودشان هستند.

وی عنوان داشت: در مرحله بعد دنیا در روندی حرکت کرد که از نظر فکری انسانهایی که در دنیا زندگی می کنند تسلط، اشرافیت و حاکمیت غرب را بپذیرند و از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی هم تابع جریان مسلط باشند.

رستمی خاطرنشان کرد: لازمه نظام سلطه این است که هر جریان رقیبی حذف شود و مهمترین رقیب دین است. جریان دین مسیحیت به دلیل ضعف در پاسخگویی به نیازهای بشر مورد هجمه این جریان فکری است و رقیب بعدی دین اسلام است.

وی با بیان اینکه در قرن بیستم به صورت رسمی ادبیاتی که دین در حال مرگ است از زبان متفکران غربی شنیده شد افزود: اینکه دین در حال زوال و سقوط است در اندیشه انسان معاصر بود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کشور ادامه داد: حتی در کشورهای اسلامی اگر حرکت سیاسی رخ می داد به نام دین نبود تا اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام، فقیه و فیلسوف عارف بساط شاهنشاهی را از این کشور جمع می کند.

وی خاطرنشان کرد: با ظهور انقلاب اسلامی از نظر ظاهری یک نظام سیاسی عوض می شود اما از لحاظ واقعی یک جریان توفنده مسلطی که در حال تسخیر دنیا بود متوقف می شود و جریان لیبرال دموکراسی به یک سد محکم به نام اسلام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برمی خورد.

رستمی اظهار داشت: انقلاب اسلامی جریان خطرناکی در برابر نظام لیبرال دموکراسی است چون هم عزت و شرافت به ایران می دهد و هم شعار عزت را در دنیا مطرح می کند.

وی ابراز داشت: بسیاری از وقایع تاریخ و اتفاقاتی که برای کشور افتاده، به جوانان منتقل نشده است که لازم است جوانان، بسیاری از وقایع تاریخی کشور را بدانند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: ترامپ چهره حقیقی آمریکا را بارها معرفی کرده است. به کشورهای عربی گفته اگر ما نباشیم شما دو هفته دوام نخواهید داشت.
 
رستمی افزود: ترامپ به عربستان گفته اگر ما (آمریکا) نباشیم ایران شما را دو هفته ای می‌بلعد. عربستانی که همیشه از آمریکا سلاح می‌خرد و وابسته است را این‌گونه تحقیر می‌کند.
 
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شواری عالی انقلاب فرهنگی فرمودند "تحریم‌هایی که ما الان با آن مواجه‌ایم تاکنون هیچ کشوری این‌گونه تحریم نبوده و تحریم‌ها بعد از این سخت‌تر نخواهد بود"
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: آمریکا اعلام کرده تحریم‌ها را از آبان آغاز خواهد کرد در صورتی که هم‌اکنون شرایط از تحریم کمتر نیست.
 
رستمی افوزد: در این شرایط که تحریم هستیم، دشمن می‌گوید ما آرزو داریم ایران ۴۰ سالگی انقلاب خود را نبیند.
 
وی اظهار کرد: ادبیات دشمن به‌گونه‌ای است که در دشمنی چیزی کم ندارد و از طرف دیگر به ناتوانی خودش هم اعتراف می‌کند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: حس فداکاری برای دین و گذشتن از جان برای اعتلای کلمه خدا و این‌که باور داریم که دین همه چیز و نجات‌دهنده است، برای ما ارزش داشته و دشمن می‌خواهد باور قلبی ما به دین و اسلام را بگیرد.
 
رستمی افزود: دشمن می‌خواهد تلاش را از جوانان بگیرد اما فرهنگ شهادت‌طلبی ما باطل‌السحر است و همه نقشه‌های دشمن را نابود می‌کند و جوانان ما با جانفشانی خود جواب دشمن را می‌دهند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه‌های بیرجند از ۶۰۰ دانشجویی که در زمان دفاع مقدس داشتند، ۱۲۰ دانشجو را به جبهه اعزام کردند و این یعنی این‌که با فرهنگ شهادت آشنا و روبرو هستیم در صورتی‌که جبهه غربی می‌گوید هر کس نسبت به خود مسئول است و به کسی کار ندارد.
 
رستمی با بیان اینکه تا زمانی‌که مشعل دین فروزان است، ایران بیمه است تصریح کرد: دین اسلام، انسان را به سطحی می‌رساند که نسبت به همه مردم مسئول هستیم و باید برای دفاع از وطن و کشور خود تلاش کنیم.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: تا زمانی‌که این جلسات و عشق به شهادت در جامعه باشد، این کشور بیمه است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها