خبرهای داغ:
معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اگر می خواهید پا جای پای دانشجویان شهید بگذارید امروز میدان جنگ اینجاست پرچم تولید ملی و مبارزه با واردات بی رویه و قاچاق را برافرازید امروز این عرصه شهامت، مردانگی و میدان داری جوانان است.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۲۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید کنگره ملی 2هزار شهید استان اظهار داشت: مشکل ما در تفکر است منطق شهدا گره گشای مشکلات ما است.

وی عنوان داشت: اگر خودباوری و منطق شهدا را در عرصه بیاوریم به جای اینکه گدایی کنیم که نفت ما را گرانتر بخرند و رفاه کاذب در کشور درست کنیم.

سردار نقدی تأکید کرد: بیاییم از ظرفیت های بسیج که چندین سال است رهبری از دولت ها استفاده از ظرفیت های داخلی را خواستند  از موقعی که تحریم ها شکل جدید گرفتند.

وی تصریح کرد:  برای ملت ما با این عزت و عظمت زشت است التماس کردن فروش نفت از بیگانه داشته باشد.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران اظهارداشت: دانشگاهیان امروز پرچم استفاده از ظرفیت های داخلی و دفاع از تولید ملی و بستن شیرهای نفت به روی استکبار را در دست بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید پا جای پای دانشجویان شهید بگذارید امروز میدان جنگ اینجاست پرچم تولید ملی و مبارزه با واردات بی رویه و قاچاق را برافرازید امروز این عرصه شهامت، مردانگی و میدان داری جوانان است.

سردار نقدی تأکید کرد: خودباوری را از منطق شهدا می آموزیم و آمدیم در این محفل شهدا دست خالی نرویم.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه شهدایی است که راه امام حسین (ع) را رفتند گفت: از 2هزار شهید استان 61 شهید دانشجو هستند.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران اظهار داشت: ما باید از محضر شهدا درس بگیریم در مکتب شهدا باید زانو بزنیم کنگره شهدا برنامه تشریفاتی و اداری نیست برنامه عاشقانه است.

وی با بیان اینکه زانو زدن در مکتب عشق و آموختن از شهدا وظیفه ما است خاطرنشان کرد: 61 شهید دانشجوی استان همانند هزاران دانشجویی بودند که از سراسر کشور در دفاع مقدس در جبهه حضور یافتند و شهید شدند.

 نقدی ادامه داد: باید  در این فرصت نقلی به آموزه های شهدا بزنیم که چطور می توانیم خواسته رهبر را محقق کنیم که فرمودند جوانان همیشه میدان دار بودند.

وی یادآور شد: دانشجویان ما به برکت اسلام ناب محمدی جایگاهی در جهاد دارند که نماد شهدا هستند.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب دانشجویان در دفاع از کشور و پیروزی در برابر ابرقدرت ها در آن زمانی که هر کشور و گروهی یک شاخه تروریستی را بر علیه ایران به دست گرفته بودند نقش چشم گیری داشتند.

وی با تأکید بر این فرمایش امام که شهادت چراغ پر فروغی است که ما به آن نیاز داریم افزود: هر شهید یک حجت خدا بر ما است و در هر مقطعی انسان با مشکلاتی مواجه است اما تا زمانی که این مشعل فروزان است انقلاب بیمه است.

 سردار نقدی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم پیوسته رهروان واقعی راه شهدا باشیم و خشنودی قلب امام و رهبر انقلاب نصیبمان شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها