ارسال کمک های مردم رودان به کربلا و سامرا+عکس

کمک های مردم رودان برای راه اندازی دوموکب اربعین در کربلا و سامرا به کشورعراق ارسال شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۳۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حسین توانا مسئول موکب اربعین حضرت علی اکبر(ع) شهرستان رودان  اظهار کرد: شش تریلر و یک کامیون کمک های غیرنقدی مردم رودان از امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع) برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشورعراق ارسال شد.

وی با بیان اینکه شهرستان رودان دو موکب در کربلا و سامرا برای پذیرایی از زائران حسینی برپا می کند افزود: از این تعداد کمک ها، چهار کامیون متعلق به موکب حضرت علی اکبر(ع) در کربلا و دو محموله کمک ها به موکب سامرا اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هدایای مردمی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن،آب‌معدنی و لوازم گرمایشی و… به ارزش بیش از یک میلیارد ریال و یک میلیاردریال کمک نقدی، که جمعا به بیش از ۲میلیاردریال می رسد.

توانا ادامه داد: موکب حضرت علی اکبر(ع) رودان در فاصله هزارودویست متری شهر کربلا قرار دارد که روزانه به ۲هزاروپانصد زائر از قبیل اسکان، پذیرایی،میان وعده وامدادونجات خدمات رسانی می کند.

مسئول موکب اربعین رودان با بیان اینکه از نهم تا بیست و دوم ماه صفر موکب حضرت علی اکبر(ع) در کربلا دایراست خاطرنشان کرد: دویست نفر خادم موکب حضرت علی اکبر(ع) رودان در کربلا آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند که از این تعداد ۵نفر هیئت امنا،۸۰ نفر خادم رسمی اعم از خواهر و برادر و ۱۱۵ نفر خادمین افتخاری هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار