نشست هم اندیشی ائمه جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه با حضور امام جمعه شهرستان بندرلنگه، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان و فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۳۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله سید محمد جواد رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه صبح امروز در نشست هم اندیشی جمعی از  ائمه جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه دشمنان اسلام همیشه سعی دارند که بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند لذا ما با پیاده کردن  آیات روحبخش قرآن و عمل کردن به آن جامعه را از هرگونه تفرقه وتهدید مصون خواهیم داشت.
 
وی درادامه سخنانش با اشاره به ایجاد وحدت و این که باید درجامعه استفرارداشته باشد، افزود: تنها روشی که برای وحدت و انسجام بین اهل تسنن وتشیع می تواند مورد تایید قرار بگیرد این است که برادران اهل تشیع وتسنن هرکدام در زمینه مذهب خود عمل نمایند و از نظر وجوه مشترک باهم باشند در زمینه های جرئی هرکدام درمحدوده مذهب خود عمل نمایند و وحدتی عملی داشته باشند.
 
در ادامه حجت الاسلام یوسف رضایی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان با پرداختن به نقش انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی منسجم کننده و وحدت بخش گفت: ما امروز در موقعیتی قرارگرفته ایم که هرآن دشمنان درصدد هستند که ازطرق مختلف واردشوند و ایجاداختلاف نمایند .
وی افزود: همین طوری که دراوائل انقلاب دیدید که به چه طریقی ایادی استکبار باین مساله دامن زدند لذا آنان نه تنها به ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی قانع نیستند؛بلکه می خواهند در بین خود افراد اختلاف بیندازند تا بتوانند به اهداف شوم و پلیدشان فایق آیند.
 
رضایی گفت: ما امروز باید قدراین انقلاب رابدانیم و دست بدست هم بدهیم و وحدتمان را حفظ نمائیم و روحانیون تشیع وتسنن در زمینه وحدت و انسجام یاید بشترتلاش کنند.
 
سرهنگ فاضل باوی نیز در این نشست یادآور شد: امنیت در جامعه به همت همه آحاد جامعه و راهنمایی های روحانیت تشیع وتسنن به وجود می آید  حفظ  وحدت و آرامش  نیاز اصلی  جامعه کنونی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: دشمنان همیشه منتظر فزصت وروزنه هستند که از آن ورود پیدا کنند وبه این کشور ونظام خدشه وارد کنند و کشورما را نا امن نشان دهند.
 
وی اضافه کرد: علمای اهل سنت نیز وظیفه سنگینی را در حفظ وحدت جامعه دارند وهمگی باید به صورت هماهنگ در جهت حفظ این مهم بکوشند و دشمن را ناامید کنند.
ارسال نظرات