محمد فرخی
فرمانده سپاه قرچک مطرح کرد؛
فرمانده بسیج سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک گفت: ۲۵۰ نفر از افراد نیازمند که در روستاهای قرچک ساکن هستند توسط ۱۲ پزشک متخصص بیمارستان بقیه‌الله ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۵۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار با هماهنگی بیمارستان بقیه‌الله تهران اقدام به ویزیت ۲۵۰ نفر از شهروندان نیازمند که در روستاهای قرچک ساکن هستند، نمودند.

علی‌اصغر شهیری در این خصوص اظهار داشت: سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک در چندین مرحله اقدام به محرومیت‌زدایی در روستاهای قرچک نموده بود که تعدادی از این شهروندان نیاز به پزشک متخصص جهت ادامه درمان را داشتند که با هماهنگی‌هایی که با بیمارستان بقیه‌الله انجام شد، صبح امروز در مرکز درمانی حضرت امام خمینی (ره) توسط ۱۲ پزشک متخصص ویزیت شدند.

وی بیان داشت: از ۲۵۰ نفری که مورد ویزیت قرار گرفتند برای آن‌ها تشکیل پرونده شد و تعداد ۸نفر از این شهروندان جهت عمل جراحی رایگان به بیمارستان معرفی شدند تا به‌صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار گیرند. حدود ۳۰ نفر نیز تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفتند و برای الباقی نفرات جهت درمان دارو تجویز شد.

فرمانده ناحیه بسیج قرچک در ادامه گفت: تا پایان سال محرومیت‌زدایی پزشکی در چهار مرحله نیز در شهرستان انجام می‌شود و اولویت اعزام گروه پزشکی مناطق محروم شهرستان است و تا درمان نهایی از شهروندان حمایت می‌شود.

وی در پایان گفت: اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان است که در صورت نیاز از بیمارستان‌های استان نیز استفاده می‌شود.

ارسال نظرات