جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه سرمایه های عظیم این نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۷۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، جانشین سپاه امام سجاد (ع) در جمع پیشکسوتان سپاه ناحیه میناب اقتدار جمهوری اسلامی ایران را وجود پیشکسوتان جبهه و جنگ دانست و گفت: اگر نبودند رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس معلوم نبود امروز کشور ما چه سرنوشتی داشت.

وی گفت:مقاومت و ایستادگی و زیر بار ظلم نرفتن ملت ما بود که شهدای سرافرازی را تقدیم این نظام و اسلام کرد و امروز کشور ما به ابر قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده و هیچ معادله سیاسی منطقه و حتی جهان بدون حضور یا دخالت ایران حل و فصل نمی شود.

سرهنگ علی نژاد دشمنان این نظام و انقلاب را منزوی دانست و گفت: آمریکا و متحدانش هر جنگی را علیه کشور ما آغاز کردند، بخصوص جنگ های نیابتی که در سوریه و عراق انجام دادند شکست خوردند و باعث اتحاد بیشتر ملت ما با سوریه و عراق شدند.

  جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز مرزهای کشور ما در سطح جغرافیایی فراتر رفته و ما باید برای پاسداری از این نظام و انقلاب فراتر از مرزهای خود بجنگیم زیرا هدف دشمن به تصرف در آوردن کشورهای دوست و همسایه ماست تا آزادانه بتواند از آنجا به ما ضربه بزند.

سرهنگ علی نژاد خطاب به پیشکسوتان سپاه گفت: امروز نسل های بعد از انقلاب باید بدانند که این نظام و انقلاب و این اقتدار و آسایش کنونی راحت به دست ما نرسیده و خون های زیادی پای این انقلاب ریخته شده تا این گونه به ثمر نشسته و شما پیشکسوتان جبهه و جنگ باید راویان خوبی برای جوانان و نوجوانان باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار