معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در نشست مشترک با نمایندگان هیأت حمایت از صنایع کشور، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور معتقدیم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار ، نیازمند تصمیمات ویژه و پیگیری های خاص هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۹۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علی جهانگیری اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات این واحد ها بهتر است افراد یا هیأت ویژه ای در استان مسولیت پیگیری این مواد را عهده دار شده و بطور مستقل و به صورت پروژه ای به سرانجام رساندن موضوع این واحدها را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و بهبود شرایط در این واحدهای تولیدی و صیانت از اشتغال موجود در آن ها جزو اولویت های کاری مدیریت ارشد استان است.

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری نیز در این نشست گفت: هر کدام از شرکت های مورد بحث امروز جزو کارخانه هایی هستند که تولیدشان دارای توجیه اقتصادی لازم بوده و بنوعی از برندهای معتبر استانی به شمار می روند که به دلایل متعدد منجمله عدم ملاحظات لازم در فرآیند خصوصی سازی دچار مشکلاتی در تولید یا مدیریت واحد ها بوده و در حال حاضر نیازمند توجه و تصمیمات ویژه برای ادامه فعالیت آنها می باشند.

حمید هاشم زاده افزود: ما مسایل این شرکت ها را لاینحل نمی دانیم و راهکارهایی را برای به روزرسانی شرایط تولید در این واحدها متصور هستیم.

نمایندگان هیئت حمایت نیز در این نشست اظهار داشتند: امروز بازدیدهای جامعی از سه شرکت تولیدی مذکور داشته ایم. در این بازدید ها گزارشات کاملی از آخرین وضعیت تولید، مباحث کارگری و ادامه فرآیند فعالیت آن ها تهیه گردیده که به استماع مسولان هییت حمایت خواهد رسید.

 

ارسال نظرات