نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: برخورد قاطعانه لازمه کار استاندارد است، نادیده‌گرفتن برخی تخلف‌ها سبب می‌شود کالای غیراستاندارد در جامعه رواج پیدا کند و رایج شدن کالا، غلبه آن را در پی داشته و آن‌گاه کار استاندارد اثربخش نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۲۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در دیدار با کارکنان استاندارد لرستان یکی از عوامل مهم اعتماد عمومی را رعایت استاندارد عنوان و اظهار کرد: استاندارد کمک‌کننده قوام اجتماع است.

وی خاطرنشان کرد: گاهی به نظر می‌رسد اگر کارها را ساماندهی و اولویت‌بندی نکرده و توانمندی‌ها را بر اساس نیاز جامعه تقسیم نکنیم، آسیب خواهیم دید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تاکید بر لزوم رعایت استاندارد در تمامی حوزه‌ها بیان داشت: امروز با توجه به شرایط کشور، استاندارد در امر تولید و اقتصاد بایستی بیشتر ورود پیدا کند.

آیت‌الله میرعمادی بر شناسایی و حمایت از مراکز تولیدی استان جهت رعایت استاندارد تاکید کرد و گفت: گاهی مراکز تولیدی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم قادر به رقابت در بازارهای داخلی و خارجی نیستند، لذا امروز ضرورت دارد برنامه‌‌ریزی‌های استاندارد به سمت رفع موانعی که جامعه و تولیدگر را فلج کرده، انجام شوند.

وی ادامه داد: بایستی به سمتی رفت که بدون حضور مامور و نیروی استاندارد خدمات ارائه شود، چرا که به اندازه کافی نیرو برای این موضوع وجود ندارد، از این‌رو آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌تواند جایگزینی برای اثربخشی نیروی انسانی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های محلی می‌توان برای آگاهی‌بخشی جامعه استفاده کرد، افزود: برخورد قاطعانه لازمه کار استاندارد است، نادیده‌گرفتن برخی تخلف‌ها سبب می‌شود کالای غیراستاندارد در جامعه رواج پیدا کند و رایج شدن کالا، غلبه آن را در پی داشته و آن‌گاه کار استاندارد اثربخش نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات