خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در مراسم قدردانی از مجموعه نیروی انتظامی گفت: عوامل برقرار کننده امنیت و آرامش عمومی جامعه، نقش مهمی در افزایش حس تعلق شهروندان به محل زندگی شان دارند.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۳۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی طی مراسمی از خدمات ارزنده مجموعه عوامل سرکلانتری نهم تهران، پلیس راهور جنوب تهران و اجرائیات شهرداری منطقه قدردانی کرد و گفت: مسئولیت پذیری مهمترین ویژگی فردی عوامل برقرارکننده امنیت و آرامش در جامعه است.

افشار افزود: افزایش حس تعلق شهروندان به محل زندگی از مهمترین پیامدهای احساس امنیت در جامعه است که عوامل نیروی انتظامی در پدید آمدن این تصویر ذهنی نقش آفرینند.

وی در ادامه به وجود پتانسیل های نهفته در شهرری اشاره کرد و گفت: وجود امامزادگان واجب التکریم به عنوان موقعیت های اثرگذار معنوی و اماکن تاریخ و محدوده حریم ری به عنوان مکان های خاص از نقاط محرک توسعه در شهرری محسوب می شوند.

افشار افزود: مدیریت شهری منطقه 20 در راستای فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ؛ری قبله تهران است؛ و همچنین شعار مدیریت شهری مبنی بر ری شهر ایرانی اسلامی پیشرو حرکت خواهد کرد و تمامی برنامه ها با این محوریت برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی به لزوم توسعه اقتصادی شهرری اشاره کرد و گفت: با استفاده از پتانسیل های شناسایی شده و مشارکت سرمایه گذاران، چرخ حرکت توسعه شهرری را به گردش می اندازیم.

شهردار منطقه 20 چشم انداز مدیریت شهری منطقه را بر اساس رونق اقتصادی و تقویت گردشگری زیارتی سیاحتی برشمرد و افزود: اصلاح رفتارهای اجتماعی و اخلاقی و کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین نتیجه توسعه اقتصادی است.

مراسم قدردانی از مجموعه عوامل سرکلانتری نهم تهران، پلیس راهور جنوب تهران و اجرائیات شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، مشاوران، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ارشد منطقه در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

ارسال نظرات