فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: انسجام و وحدت مردم و مسئولان رمز پیروزی ملت در جنگ اقتصادی راه‌اندازی شده توسط دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۴۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در نشست بصیرتی با مردم در مسجد شیخ احمد بروجرد اظهار داشت: دشمن در همه عرصه‌ها ازجمله ترور شخصیت‌های انقلابی، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از انقلاب اسلامی ایران شکست خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه آخرین حربه دشمن ایجاد جنگ اقتصادی است، بیان کرد: استکبار جهانی تمام امکانات خود را در منطقه به کار گرفت تا طرح خاورمیانه بزرگ را اجرا کند ولی در مواجه با انقلاب اسلامی ایران با شکست روبرو شد.

سرهنگ سوری اضافه کرد: استکبار در عراق، سوریه، یمن و لبنان در مقابل مقاومت اسلامی با شکست بزرگی روبرو شد و برای جبران ناکامی‌ها در عرصه بین‌المللی جنگ اقتصادی و تحریم را علیه ملت ایران آغاز کرد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم جنگ اقتصادی و ایجاد توطئه توسط دشمنان علیه ملت ایران پیشرفت‌های بزرگ علمی، فناوری و نظامی ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: دشمنان با راه‌اندازی جنگ روانی رسانه‌ای به دنبال کمرنگ جلوه دادن پیشرفت‌های بزرگ انقلاب و ترویج روحیه ناامیدی در بین مردم است.

سرهنگ سوری گفت: در حوزه رشد علمی ایران اسلامی امروز دارای 93 درصد افراد باسواد است و رتبه هفدهم علمی دنیا را دارا است.

وی افزود: دشمنان می‌گویند اگر در 10 کیلومتری مرزهای شما گروهک‌های تروریستی فعالیت دارند نباید شما اعتراض کنید و برد موشک‌های شما نیز نباید از 200 کیلومتر بیشتر باشد تا ما به اهداف شوم خود برسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: هدف دشمن در جنگ اقتصادی شکل‌گیری نارضایتی عمومی، فشار به اقشار ضعیف و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و کشاندن ملت به خیابان‌ها است.

سرهنگ سوری اضافه کرد: مردم در جنگ اقتصادی نباید با احتکار اقلام اساسی در خانه‌ها دشمن را دررسیدن به اهدافش یاری کنند و مسئولان نیز باید با برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی اظهار داشت: مردم ایران در مواجه با جنگ اقتصادی دشمن فرهنگ مصرف‌گرایی را اجرا می‌کنند و با مصرف صحیح آب در آسیاب دشمن نخواهند ریخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: هجوم برای خرید کالاهای اساسی یک بی‌فرهنگی است که نباید آن را ترویج دهیم زیرا یکی از دلایل گرانی و تورم همین احتکارهای خانگی است.

سرهنگ سوری گفت: در اوضاع کنونی کشور و عرصه جنگ اقتصادی وظیفه‌داریم روش صحیح مصرف‌گرایی را یاد بگیریم و نگذاریم دشمن در این عرصه ملت ایران را شکست دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات