حجت الاسلام دکتر عبداللهی مطرح کرد:

فلسفه قیام امام حسین(ع) یاری دین خدابود/انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشوراست

دکتر عبداللهی گفت:قیاموانقلاب اباعبدالله الحسین(ع)، به مقابله باکج روی ها وانحرافات ایستاد و و سنت الهی و دستورات خدارا جلوه داد واکون در عصر حاضر انقلاب شکوهمند اسلامی با پرچم عاشورا با ایستادگی در برابر طاغوتیان نظام اسلامی رابرپاکرد
کد خبر: ۹۰۶۸۱۲۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام دکتر عبداللهی استاد حوزه ودانشگاه درگردهمایی فرهنگ نهادی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است و پاسداران وظیفه سنگین وخطیری بر دوش دارند وباتاسی از شهدای گرانقدر ایران اسلامی در مسیر مهم گام بردارند.

وی افزود: با بررسی هدف و فلسفه نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی می‌توان دریافت که وجه اصلی تشابه هر دو قیام نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی احیای اسلام بوده است.

دکتر عبداللهی اظهار کرد:در شرایط فعلی که دشمن با نقشه ها ودسیسه های گوناگون قصد ضربه وآسیب به نظامی اسلامی دارد، قیام ونهضت عاشورایی لازم است و نباید غفلت کرد که امامان ما زمانی به شهادت رسیدند که مردم دچار بی بصیرتی شدند و از رهنمودهای امام(ع) سرپیچی کردند.

وی تصریح کرد: یاران حاضر در کربلا از لشکر یزیدیان باکی نداشتند و تا پای جان از امام خود رایاری کردند، در انقلاب اسلامی فرزندان این انقلاب هم چنان فداکاری از خود نشان دادند و تابلویی به زیبایی و نظیر دفاع مقدس آفریدند.

وی خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی ثابت کرد  شعار جدایی دین از سیاست مفهوم باطلی است و همواره می توان  مانند امام حسین (علیه السلام) در سایه اسلام عزت مندانه زیست و حیات جاودانه داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات