سردار سپهر در گفتگو با «بسیج»:

دولت باید ملزم به استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی شود

سردار سپهر گفت: در قوانین جمهوری اسلامی ایران نقش بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است اما این قانون جامع نیست، در واقع این قانون دولت را ملزم نکرده که از ظرفیت بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۲۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

سردار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به درخشش گروه های جهادی بسیج سازندگی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اظهار داشت: انسجام و سازماندهی و تقویت گروه های جهادی و سازندگی در کشور موجب شد تا رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان اعلام کنند که باید استفاده حداکثری از این ظرفیت در آئین نامه های قانونی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: البته در قوانین جمهوری اسلامی ایران نقش بسیج سازندگی در نظر گرفته شده است اما این قانون جامع نیست،در واقع این قانون دولت را ملزم نکرده که از ظرفیت بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی استفاده کند در حالی که در بسیج سازندگی کار محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم با کمترین هزینه و بهترین کیفیت با بهره گیری از کمک های مردمی صورت می گیرد.

سردار سپهر با بیان اینکه نیاز به قانونی که دولت را ملزم به استفاده از ظرفیت محرومیت زدایی بسیج می کند کاملا احساس می شود، افزود: امیدواریم سازمان بسیج حقوقدانان و مجامع حقوقی کمک کنند تا لوایح قانونی این کار را هرچه زودتر آماده و تقدیم مجلس شورای اسلامی کنیم.

ارسال نظرات