خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند درخواست دارم همیشه شهدا را به یاد داشته باشید که اگر از آرامشی دلنشین در کانون خانواده روزگار سپری می کنیم مدیون خون سرخ شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۵۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد علی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان اظهار اشت: هر آنچه داریم و به آن افتخار می کنیم به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا رسالت حسینی داشتند افزود: اگر بخواهیم قدر دان شهدا باشیم باید در مسیر آنها گام برداریم و از صراط ولایت خارج نشویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخار داشتیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و تکریم خاندان شاهد و 435شهید دانش آموز و فرهنگی گام برداشتیم.

وی بیان داشت: برگزاری 400یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی، خدمت به خانواده دانش آموز و فرهنگی و تدوین کتاب نقش داش آموزان و اجرای برنامه های عقیدتی آموزشی و ورزشی، برپایی نمایشگاه و غبار روبی مزار شهدا از برنامه های آموزش و پرورش استان است.

واقعی با اشاره به سخن امام راحل متذکر شد: "یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگاه داشتن یاد شهدا است چه متدین و مقدس معاب باشیم چهه نباشیم بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری است".

وی خاطرنشان کرد: اینک که دیگر بار فضای بهارستان علم و ادب را عطر خوش شهدا فراگرفته است در اجلاسیه گرد هم آمدیم تا غبار فراموشی از دل بزدایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: از همه افراد بخصوص دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند درخواست دارم همیشه شهدا را به یاد داشته باشید که اگر از آرامشی دلنشین در کانون خانواده روزگار سپری می کنیم مدیون خون سرخ شهدا هستیم.

گفتنی است، گروه سرود خاک آسمانی با اجرای زیبای دانش آموزان به مجلس شور و حرارت بخشید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها