خبرهای داغ:
شب گذشته ماموران شهرداری قصد تخریب چهاردیواری نیمه تمامی در حومه قزوین که گفته می شود غیر مجاز بوده را داشتند که یکی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین در حال عبور از آن مکان به تصویربرداری از صحنه می پردازد که با برخورد پرسنل شهرداری مواجه می شود
کد خبر: ۹۰۶۸۱۵۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی شبکه قزوین، خبرنگار صدا و سیمای مرکز قزوین توسط پرسنل شهرداری منطقه ۱ قزوین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
اکبری مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: شب گذشته ماموران شهرداری قصد تخریب چهاردیواری نیمه تمامی در حومه قزوین که گفته می شود غیر مجاز بوده را داشتند که یکی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین در حال عبور از آن مکان به تصویربرداری از صحنه می پردازد که با برخورد پرسنل شهرداری مواجه می شود و با عنایت به تصریح این خبرنگار که از عوامل صدا و سیما است متاسفانه مورد ضرب و شتم پلیس ساختمان شهرداری قرار می گیرد و هم اکنون در بیمارستان شهید رجائی بستری و تحت مداوا است.
اکبری گفت: با توجه به رسالت رسانه ها و تکلیف سنگین اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، این نوع عملکرد ناشایست می تواند آثار مخربی را بر چهره سپهر رسانه ای استان ایجاد نماید. ان شاءالله که با پیگیری مجدانه شهردار قزوین دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.
گفتنی است صفری شهردار قزوین در حال بررسی موضوع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها