خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا هندیجان گفت: تیم های فوتبال بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع)بصورت ۴جانبه بعد از یک هفته رقابت در زمین چمن مصنوعی هندیجان فینال تیم های فوتبال گروهان سوم و تیم گروهان یکم آغاز که در پایان تیم فوتبال  گروهان سوم به مقام  قهرمانی رسید.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۰۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:ورزش پر هیجان فوتبال یکی از پر طر فدارترین ورزش ها در میان نو جوانان و جوانان است که با هماهنگی و برنامه ریزی این ورزش شور آفرین از سوی گردان عملیاتی امام رضا (ع)در زمین چمن مصنوعی برگزار که با استقبال خوب بسیجیان به پایان رسید.
وی افزود :حضور بسیجیان گردان در رقابت های فوتبال در شرایط آب و هوای گرم و شرجی این چند روزه موجب دلگرمی و ادامه مسابقات فوتبال برای بسیجیان شد و اینگونه بازیها با شرکت بسیجیان در آینده انجام خواهد گرفت.
وی بابیان رقابت های صمیمی تیم های گردان گفت:بازیهای ۴ جانبه گروهانی با شرکت بیش از ۴۸ورزشکار بسیجی هر شب با کیفیت خوبی برگزار که این بازیها همراه با ضمیمیت و دوستی اجراء شد که موجب رضایتمندی بسیجیان شرکت کننده در این رقابت ها بوده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها