سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: شیلان هاجری و پریا خدامرادنژاد دو نشان نقره و برنز مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور را که به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد، کسب کردند.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۱۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سایه میرصادقی بیان اینکه رقابت‌های کونگ‌فو بانوان کشور در رده سنی جوانان به میزبانی شهرستان گرگان در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره مسابقات با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

وی تصریح کرد: ۲۴ تیم به نمایندگی از ۲۲ استان سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و مبارزات خود را به مدت سه‌روز در اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار کردند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه استان کردستان با هشت نماینده در این رقابت‌ها شرکت داشت، گفت: خوشبختانه با تلاش تیم‌های شرکت کننده توانستیم یک نشان نقره و یک نشان برنز را در این دوره مسابقات کسب کنیم.

میرصادقی در مورد جزئیات این خبر گفت: در نتایج انفرادی وزن ۴۵- کیلوگرم شیلان هاجری نایب قهرمان و پریا خدامرادنژاد در وزن ۴۸- کیلوگرم مقام سوم را به خود اختصاص داد.


در نتایج تیمی این مسابقات، تیم البرز بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های کرمان و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است، سمیه برسان سرپرستی و مهین گلشن مربیگری تیم کردستان را در این مسابقات برعهده داشتند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات