خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) با حضور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) و نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۱۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، حجت‌الاسلام و المسلمین پیراسته نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جمعی از فرماندهان یگان امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته به عنوان نماینده ولی فقیه در یگان حضرت ابوالفضل (ع) منصوب شد، همچنین از زحمات حجت الاسلام موسوی به عنوان نماینده سابق ولی فقیه در این یگان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلیمن موسوی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به مسئولیت و ماموریت لشکر امام حسین (ع) در منطقه جنوب شرق اظهار داشت: حجت الاسلام پیراسته از بدو ورود به لشکر امام حسین (ع) فعالیت‌های بسزایی را در اعتلای وظایف نمایندگی لشکر مقدس امام حسین (ع) انجام داده و در این راستا فعالیت‌های نمایندگی یگان امنیت حضرت ابوالفضل (ع) کنار فعالیت‌های گسترده در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) نیز به ایشان واگذار  شد.
یگان امنیتی حضرت ابوالفضل نقش بسزایی در مقابله با اشرار در اغتشاشات دی ماه سال گذشته ایفا کرده و یکی از ارکان امنیت در استان اصفهان محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها