دبیر ستاد اربعین حسینی لرستان از ثبت‌نام بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ زائر لرستانی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون ۵ هزار ویزا نیز برای زائران استان صادر شده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۹۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان.

حمید کشکولی ظهر امروز در ستاد اربعین لرستان با اشاره به برگزاری جلسات منظم در خصوص پیاده‌روی اربعین در استان اظهار کرد: خوشبختانه روند خوبی را در زمینه صدور پروانه برای موکب‌های داخل و خارج کشور شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای ۱۳ موکب در عراق و هفت موکب در داخل استان پروانه موکب‌داری صادر شده است.

دبیر ستاد اربعین حسینی لرستان ضمن آماده خواندب موکب‌های مستقر در شهر‌های کربلا و نجف بیان داشت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات موکب‌ها به‌ویژه موکب حضرت اباالفضل (ع) در شهر نجف و کربلا در نظر گرفته شده است.

کشکولی از ثبت‌نام بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ زائر لرستانی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون ۵ هزار ویزا نیز برای زائران استان صادر شده است.

وی به تقدیر استاندار ایلام از عوامل ستاد اربعین لرستان به‌منظور خدمات‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: پشتیبانی و آماده نمودن زیرساخت‌ها برای پیاده‌روی اربعین توسط عوامل ستاد اربعین لرستان همچون سال‌های گذشته در مرز مهران انجام گرفته است.

دبیر ستاد اربعین حسینی لرستان ادامه داد: طی جلسه‌ای که با حضور موکب‌داران برگزار شد برخی موارد از سوی عوامل برپایی موکب‌ها عنوان شد که فراهم نمودن آن‌ها در اختیارات استانی نبوده و نیازمند حمایت هستیم.

کشکولی بیان داشت: از جمله این موارد می‌توان به تامین ارز دولتی جهت انجام کار‌های روزانه و همچنین تامین سوخت موردنیاز در کشور عراق اشاره نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات