خبرهای داغ:
رئیس اداره گذرنامه و روادید عنوان کرد: در همه جای دنیا حداقل اعتبار پاسپورت برای ویزا باید ۶ ماه باشد و طبیعتا اتباع جمهوری اسلامی ایران نیز باید حداقل شش ماه تا پایان اعتبار گذرنامه شان باقی مانده باشد.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۲۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی کریمی رئیس اداره گذرنامه و روادید در بخش خبری رادیو اربعین در پاسخ به این سوال که اعتبار گذرنامه برای دریافت ویزا باید چقدر باشد، عنوان کرد: در همه جای دنیا حداقل اعتبار پاسپورت برای ویزا باید ۶ ماه باشد و طبیعتا اتباع جمهوری اسلامی ایران نیز باید حداقل شش ماه تا پایان اعتبار گذرنامه شان باقی مانده باشد.

وی در ادامه درباره پرداخت عوارض برای اربعین اظهار داشت: ظاهرا نیروی انتظامی افرادی که می‌خواهند برای اربعین از کشور خارج شوند را از پرداخت عوارض خروج معاف کرده است.

رئیس اداره گذرنامه و روادید درباره زمان دریافت گذرنامه گفت: افراد از هر شهر و دیاری باشند، در طول سه روز گذرنامه شان صادر می‌شود.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دریافت گذرنامه با کارت معاف خدمت موقت وجود دارد، عنوان کرد: نیروی انتظامی پس از استعلام از سامانه نظام وظیفه، نسبت به صادر کردن گذرنامه اقدام می‌کند.

وی درباره افرادی که لازم است گذرنامه دریافت کنند، اظهار داشت: برای بچه‌هایی که حتی یک ساعت از تولدشان گذشته است هم باید گذرنامه دریافت کنند و بنابراین همه افراد باید حتما گذرنامه داشته باشند. همچنین قیمت ویزا برای همه افراد با هر سنی یکسان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها