معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ساماندهی ورودی‌های پایتخت طبیعت ایراننشست بررسی مسائل و مشکلات ورودی‌های شهر یاسوج که با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد، گفت: عملیات اجرایی ساماندهی و تعریض ورودی شهر یاسوج امسال آغاز و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۷۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
عزیز فیلی عنوان کرد: این پروژه با برآورد ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای تعریض، جابه جایی شبکه برق و تملک تعدادی از واحد‌های مسکونی قدیمی که در ابتدای محور قرار دارند، انجام می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کارفرمای این طرح است، افزود: مقرر شد کمیته‌ای به ریاست فرمانداری و با مشارکت شرکت برق، راهداری، اعضای شورا‌های روستا‌های تل خسرو و سرآبتاوه و دهیاران مربوطه تشکیل و با توافق با مردم، جابه جایی شبکه برق، تخریب حمام قدیم یاسوج و آغاز عملیات اجرایی برنامه ریزی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.
وی گفت: به طور قطع با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متولی این طرح، همکاری مردم محلی و با اجرای این طرح ورودی شهر یاسوج از پلیس راه جدید تعریض، ساماندهی، زیباسازی و ایمن می‌شود.
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز در این نشست با تاکید بر اینکه ورودی شهر یاسوج متناسب با شان و جایگاه پایتخت طبیعت ایران نیست، عنوان کرد: انتظار می‌رود این ورودی‌ها باتوجه به ظرفیت‌های گردشگری این شهر احداث شود.
ارسال نظرات